Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت:در درگیری مسلحانه مامورین پلیس ایرانشهر در شهرستان بم عامل قتل راننده کامیون حامل کالا‌های اساسی به هلاکت رسید.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در درگیری مسلحانه مامورین پلیس اگاهی ایرانشهر در شهرستان بم شرور مسلح به نام وحید که عامل قتل راننده کامیونی در مورخه۱۳_۱_۹۹در محور بزمان به بم بوده به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح این خبر گفت: راننده کامیون بار برنج داشته و گروهی از اشرار در سیزدهم فروردین ماه به وی حمله میکنند و راننده را به قتل می‌رسانند، پس از رصد‌های اطلاعاتی متهمین که در بم مخفی شده بودند با همکاری دادستانی بم و نیروی انتظامی این شهرستان و نیرو‌های اعزامی از ایرانشهر دستگیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد گفت: در درگیری مسلحانه یکی از عاملین اصلی قتل راننده، که شرور سابقه دار منطقه بوده، به هلاکت رسید و ۳نفر از متهمین نیز دستگیر شدند که برای ادامه تحقیقات، با نیابت قضایی در اختیار ماموران در ایرانشهر قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: از این متهمین سه قبضه سلاح کشف وضبط گردید و ماموریت بدون هیچ گونه تلفات جانی و مالی به اتمام رسید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس قتل اخبار حوادث قتل هلاکت دستگیر شهرستان بم راننده کامیون کرونا فیلم عکس تهران ویروس کرونا کرونا ویروس تلگرام جوان بیمارستان زن هلاکت رسید قتل راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور رمضان نژاد، صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی در جاده سیرجان-بردسیر و در بررسی‌های پلیس مشخص شد دو جوان بر اثر اختلافات قبلی و درگیری منجر به تیراندازی، مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در این راستا با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس ۲ نفر از ضاربین در کمتر از ۲ ساعت به همراه یک قبضه سلاح ساچمه زن در یکی از محله‌های شهر بردسیر شناسایی و دستگیر شدند.

وی، با بیان اینکه متهمان راهی زندان شدند گفت: بارها بر کنترل خشم و پرهیز از رفتارهای خشونت بار تاکید شده و پلیس با مخلان نظم عمومی با جدیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6084537

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • حرکت کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه ترکیه به سوی غزه
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند