Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@23:35:05 GMT

قتل برادر کوچکتر با قمه در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۰۷۰

قتل برادر کوچکتر با قمه در آذربایجان شرقی

توحید فارسی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز خبری ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و انتقال یک مصدوم به بیمارستان، ماموران کلانتری ۱۱ سریعا به محل اعزام شدند.

وی افزود: که ماموران پس از حضور در بیمارستان مشاهده کردند که جوانی ۱۹ ساله بر اثر اصابت شی نوک تیز از ناحیه قلب به شدت دچار مصدومیت شده و با عنایت به شدت جراحات متاسفانه جان خود را از دست داده است از این رو موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران زبده پلیس قرار گرفته و با توجه به شواهد و قرائن برادر مقتول بعنوان متهم مورد بازجویی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: متهم در لحظات اولیه بازجویی لب به اعتراف گشود و در خصوص علت و انگیزه وقوع قتل افزود؛ به دلیل اینکه برادرم شب دیرهنگام به خانه برگشت بین ما نزاع درگرفت و متاسفانه بنده با قمه‌ای که در دست داشتم ضربه‌ای به قلب ایشان زدم و همین ضربه منجر به قتل وی شد.

فارسی ضمن اعلام این موضوع که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل قتل برادر آذربایجان شرقی حادثه پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی