Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:19:45 GMT

تامین سلامت مردم، اولویت دولت است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۰۸۹

تامین سلامت مردم، اولویت دولت است

رئیس بیمارستان شهدای تجریش سومین بیمارستان پیشرو در پذیرش بیماران کرونایی کشور است با فرماندار شمیرانات دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی استفاده از همه ظرفیت شهرستان در حمایت از سفید پوشان سلامت را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: تامین سلامت مردم، اولویت دولت است لذا باید از تمام ظرفیت های شهرستان در زمینه بهداشت و سلامت، همچنین یاری خیران این حوزه در راستای صیانت از مردم در برابر ویروس منحوس کرونا استفاده کنیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه آحاد ملت قدردان زحمات مستمر و بی دریغ کادر درمان در این روزهای طاقت فرسا هستند خاطرنشان کرد: رخت بستن ویروس کرونا مطالبه مردم است که با اجرای طرح فاصله اجتماعی و قرنطینه خانگی شهروندان این خواسته محقق می شود . خوشبختانه شاهد هستیم اهالی شمیرانات به خوبی بر این مهم واقف و مجدانه نسبت به آن اقدام می کنند.

بر اساس این گزارش بیمارستان های شهدای تجریش و مسیح دانشوری، از بیمارستان های پیشرو در مقابله و درمان بیماران کرونایی در شهرستان شمیرانات واقع شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران