Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی در نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی، آخرین تصمیمات خود در مورد رقابت‌های گزینشی و دیگر مسابقات را اعلام کرد.

تصمیمات گرفته شده به شرح زیر است:

تصمیمات در مورد رقابت‌های باقی مانده کسب سهمیه المپیک توکیو:

الف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های گزینشی باقیمانده در سال ۲۰۲۱ و در تاریخی مشابه تاریخ سال ۲۰۲۰ برگزار خواهند شد. (احتمال تغییرات جزئی در برخی زمانبندی‌ها وجود دارد)

ب. میزبان‌های این مسابقات همان میزبان‌های قبلی خواهند بود که پیشتر تعیین شده بودند.

تصمیمات اتحادیه درباره رقابت‌های قهرمانی:

الف. تمامی رقابت‌های قهرمانی اتحادیه جهانی که تا تاریخ ۳۰ جون ۲۰۲۰ (۱۰ تیرماه) برنامه ریزی شده بودند به تعویق می‌افتند و تاریخ جدید برگزاری آن‌ها پس از هم اندیشی با میزبان، کمیسیون فنی و دپارتمان ورزشی اتحادیه اعلام خواهد شد.

ب. تمام تورنمنت‌های بین المللی که تا تاریخ ۳۰ جون ۲۰۲۰ (۱۰ تیرماه) برنامه ریزی شده اند، لغو می‌گردند.

ج. اتحادیه جهانی به تمامی فدراسیون‌های ملی توصیه می‌کند تا تمامی رویداد‌های ملی خود را به منظور اطمینان از حفظ سلامت ورزشکاران و شرکت کنندگان، لغو کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی المپیک توکیو فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.
محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.
با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898980

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم