Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اینکه وضعیت آماری بیماران جدید کرونا دز اصفهان هنوز روبه بهبود نرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طاهره چنگیز شامگاه دوشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی، با اشاره به اینکه وضعیت آماری بیماران جدید کرونا دز اصفهان هنوز روبه بهبود نرفته است، اظهار کرد: در استان اصفهان به‌جز کاشان و آران و بیدگل، روزانه بیش از ۱۴۰ نفر با علائم کرونا ویروس در هر شبانه روز به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه این آمار همانند روزهای قبل بوده و بدون تغییر مانده است، افزود: مردم توجه کنند که هنوز در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا هستیم پس بنابراین همچنان باید مسائل بهداشتی مانند گذشته رعایت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: همچنان شرایط به گونه‌ای است که امن‌ترین جا برای دور ماندن از خطر ابتلاء به کرونا در منازل بوده و حضور در سطح شهر تنها باید به حد ضرورت اتفاق افتد.

وی خاطرنشان کرد: ماندن در خانه، رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از ماسک در جمعیت‌های فشرده و در صورت بروز علائم اولیه کرونا اطلاع دادن به سامانه salamat.gov.ir مهم‌ترین توصیه‌هایی است که باید جدی گرفته شود.

کد خبر 417722

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا آمار علائم کرونا اصفهان بیمارستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم

حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.   به گزارش صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.   محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون