Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی گفت: با مثبت شدن ۱۲ نمونه جدید ابتلا به کرونا شمار مبتلایان در خراسان‌جنوبی به ۳۵۱ نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمددهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ نمونه آزمایش در استان انجام شد که ۱۲ نمونه مثبت ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ۳۶ نمونه آزمایش از ۶۱ آزمایش انجام شده مربوط به افراد بستری و ۲۵ نمونه مربوط به افراد سرپایی بود که از ۱۲ نمونه مثبت ۸ مورد مربوط به افراد بستری و ۴ مورد مربوط به افراد سرپایی بوده است.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۲۳۸ نمونه آزمایش در استان انجام شده که ۸۸۷ نمونه منفی و ۳۵۱ نمونه مثبت گزارش شده است.   دهقانی عنوان کرد: از ۳۵۱ نمونه مثبت ابتلا به کرونا ۲۸۲ بیمار بهبود یافته و مرخص شدند، ۳۶ بیمار بستری و ۳۳ نفر فوت کردند.   وی با بیان این‌که خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان نداشتیم، اظهار کرد: از ۳۶ نفری که بستری هستند وضعیت ۵ بیمار وخیم است.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به طرح ملی غربال‌گری، گفت: تا کنون ۲۲۸ هزار و ۶۳۸ خانوار که معادل ۹۲.۷ درصد جمعیت خانوار استان است مورد غربال گری قرار گرفتند.   دهقانی افزود: تا کنون ۷۳۶ هزار و ۶۷۵ نفر نیز معادل ۸۷.۹ درصد افراد استان مورد غربال‌گری فردی قرار گرفتند.   وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۸۰ هزار و ۱۴۷ نفر با مراجعه به سامانه www.salamst.ogv.ir پرسشنامه خود اظهاری وزارت بهداشت را تکمیل کردند.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به روز برات در خراسان‌جنوبی و امر قربانی کردن برای اموات، تاکید کرد: هر گونه قربانی خارج از کشتارگاه مورد تایید نیست و نباید انجام شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مربوط به افراد نمونه مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز

 ساسان کیانپور روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: حمله به همکاران عملیاتی اورژانس آقایان ذاکرزاده و سبزواری در حین انجام اقدامات اورژانسی برای بیمار مشکوک به سکته قلبی در منطقه مهدیس صورت گرفت که متأسفانه علاوه بر شکستن شیشه ها و ضربه به ستون آمبولانس، همسر بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

او می‌گوید: پیگیری و رسیدگی به این حادثه از بدو آن با مراجعه مراجع انتظامی و قضایی نه تنها به عنوان یک وظیفه حرفه‌ای بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی در حال پیگیری می باشد.

روابط عمومی اورژانس خوزستان گفت: از همه کارکنان و همکاران ما که در شرایط دشوار خدمات ارائه می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد