Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@09:58:01 GMT

رشد ۲۵ درصدی بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۱۹۲

رشد ۲۵ درصدی بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تهران

دکتر علیرضا زالی با بیان اینکه مراجعات بیمارستانی در ۴۸ ساعت گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: متاسفانه در زمانی شاهد افزایش تردد‌ها هستیم که آمار تهران مانند گذشته در حال افزایش است. متاسفانه در بخش بستری عادی نسبت به روز گذشته با رشد ۲۵ درصدی و در بخش ICU با رشد ۱۵ درصدی در بیمارستان‌ها روبه‌رو بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پول نیوز، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه بار مراجعات بیمارستانی در تهران در حال افزایش است، گفت: مسئولان برخی ادارات به دستورالعمل دورکاری و کاهش ساعت کاری تمکین نمی‌کنند!

دکتر علیرضا زالی با بیان اینکه مراجعات بیمارستانی در ۴۸ ساعت گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: متاسفانه در زمانی شاهد افزایش تردد‌ها هستیم که آمار تهران مانند گذشته در حال افزایش است. متاسفانه در بخش بستری عادی نسبت به روز گذشته با رشد ۲۵ درصدی و در بخش ICU با رشد ۱۵ درصدی در بیمارستان‌ها روبه‌رو بوده‌ایم.

وی افزود: میزان مراجعات عمومی به بیمارستان نسبت به روز گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مورد توجه برخی افراد قرار نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی افراد در ادارات دولتی و خصوصی با تشخیص خودشان عمل می‌کنند و برخی مردم گلایه کرده‌اند که امروز به سر کار رفته‌ایم و حتی تقلیل ساعت کاری را برایمان اعمال نکرده‌اند.

وی افزود: برخی مسئولان ادارات به دستورالعمل دورکاری تمکین نمی‌کنند که با همکاری استاندار تهران با آن‌ها برخورد خواهد شد.

زالی با تاکید بر اینکه مردم باید همکاری بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: دولت نیز باید سریع‌تر، تمام مواردی را که می‌تواند منجر به حضور افراد در جامعه شود اعم از بسته‌های معیشتی و تسهیلات را فراهم کند.

وی افزود: از ستاد ملی مبارزه با کرونا درخواست کرده‌ایم که جنبه‌های بازدارنده و تشویقی را در این زمینه سریع‌تر عملیاتی کنند، چون با این وضعیت، ما در خیابان شاهد استمرار حضور افراد به صورت پرتراکم هستیم و این نگرانی را در وضعیتی بیان می‌کنیم که بار مراجعان بیمارستانی در حال افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت تهران از نظر کنترل بیماری مطلوب نیست و مردم و مسئولان باید به این امر توجه داشته باشند، زیرا در صورت ادامه این وضع، تیم درمانی ما خسته‌تر خواهند شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کنترل بیماری بسته های معیشتی ساعت کاری کرونا بیمارستان حال افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت

رضا اخلاص‌مند گفت: میزان بارندگی تجمعی در سال آبی جاری در استان همدان برابر ۳۲۵ میلی متر است در حالی‌که میزان بارندگی تجمعی سال آبی گذشته در بازه زمانی مشابه برابر ۲۳۴ میلی‌متر گزارش شده است.

او با بیان اینکه متوسط بارندگی بلندمدت در بازه زمانی مشابه در استان همدان برابر ۲۹۶ میلی‌متر است، گفت: در این راستا شاهد افزایش ۳۹ درصدی تغییرات بارندگی نسبت به سال آبی گذشته و ۱۰ درصدی تغییرات نسبت به متوسط بلندمدت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در استان همدان در محدود مطالعاتی نهاوند، حوضه کرخه، ایستگاه مطالعاتی وراینه ثبت شده است، گفت: میزان بارش باران در این ایستگاه ۵۰۹ میلی‌متر است که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد و نسبت به بلندمدت سه درصد افزایش داشته است.

اخلاص‌مند کمترین میزان بارش را در محدود مطالعاتی رزن قهاوند حوضه قره‌چای ایستگاه‌های قهاوند و خمیگان با میزان ۲۵۴ میلی‌متر دانست و گفت: ایستگاه بارندگی سد اکباتان با متوسط بارش ۳۲۴ میلی‌متر بوده که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد و نسبت به بلندمدت شش درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت