Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:55:30 GMT

اقدام شوم مردی برای انتقام از همسرش

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۲۱۰

اقدام شوم مردی برای انتقام از همسرش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تورج کاظمی، در این‌باره گفت: اوایل دی‌ماه سال گذشته بود که زنی ۲۴ ساله با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد که فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و کذب علیه وی کرده و باعث از بین رفتن آرامش شخصی و خانوادگی‌اش شده است که در همین راستا تیمی ویژه از ماموران پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان تحقیقات زن جوان از اختلاف با همسرش خبر داد، گفـت: در عین حال شاکی اعلام کرد که به هیچ فرد خاصی مشکوک نیست.

وی ادامه داد:‌ همچنین در جریان رسیدگی به این شکایت و با توجه به اینکه مزاحمت‌های متهم ادامه داشت، ماموران به سرنخ‌های جدیدی دست پیدا کرده و متوجه شدند که فرد مزاحم اطلاعات دقیقی از زندگی شخصی و حتی زناشویی شاکی دارد که همین امر سبب شک ماموران به همسر این زن شده و او را مورد پرسش و پاسخ قرار دادند.

کاظمی با اشاره به تناقض گویی‌های همسر شاکی گفت:‌ ماموران تقریبا اطمینان پیدا کردند که عامل مزاحمت همسر شاکی است و در همین راستا او را مورد بازجویی تخصصی قرار دادند که این فرد سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت که به دلیل اختلافاتی که با همسرش داشته، با این کار قصد انتقام‌گیری از او را داشته است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ ادامه داد:‌ برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث دستگیری متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت در استان فارس اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی کرده و با این کار باعث بی‌اعتباری کسب و کار و ریزش اعضای فضای مجازی من شده است.

به گزارش ایران، وی افزود: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت فرد ناشناس در کمترین زمان ممکن کشف و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی ۳۱ ساله است در بازجویی اولیه مدعی شد، بر سر اختلافی که با شاکی برای تبلیغات کسب و کارش داشته، اقدام به نشر اکاذیب در گروه‌های فضای مجازی کرده و قصد بی‌اعتباری وی را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام‌جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ زینلی هشدار داد: فضای مجازی جایی برای انتقام‌جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد. از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد، انتشار تصاویر خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی است که معمولا با سهل‌انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد.

وی تاکید کرد: بنابراین می‌طلبد شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام‌جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف