Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: رفتن استراماچونی‌ باعث شد تیم ما افت روحی کند و ۵ امتیاز را براحتی از دست دادیم که خیلی به ضرر ما شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا  از باشگاه استقلال، سید حسین حسینی در خصوص روزهای قرنطینه اظهار کرد: این روزها به طور کلی سخت است. ما هم به دلیل شرایط کشور و برای احترام به حقوق دیگران در خانه ماندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود من در خانه تمرین می‌کنم و تلاش کرده‌ام تا خانه را مثل یک باشگاه ورزشی کنم.

وی در خصوص سال 98 گفت: رفتن استراماچونی‌ باعث شد تیم ما افت روحی کند و ۵ امتیاز را براحتی از دست دادیم که خیلی به ضرر ما شد. با آمدن آقای مجیدی شرایط بهتر شد ولی شرایط مدیریتی بهم ریخت و حتی رفتن‌مان به دبی با سختی همراه بود و خیلی زود بعد از آن راهی قطر شدیم که این دو بازی تیم را خسته کرد. به هرحال مشکلات مالی هم در این سال وجود داشت که امیدوارم با آمدن آقای سعادتمند مشکلات حل شود. شنیده‌ام که ایشان کار بلد هستند و امیدوارم مشکلات را حل کنند تا تیم به آرامش برسد و دیگر شاهد تغییر و تحول در حوزه مدیریت نباشیم تا به آنچه که حق هواداران است، دست پیدا کنیم. ‌

گلر استقلال در خصوص سرنوشت لیگ برتر گفت: فکر نکنم حتی اول اردیبهشت هم بشود تمرینات را شروع کرد چون تیم‌ها حداقل ۵۰ نفر هستند و یک ناقل می‌تواند اعضای تیم و خانواده آن‌ها را درگیر کند. به نظرم این اتفاق در صورت بروز، یک فاجعه است. بهتر است لیگ را تعطیل کنند و تیمی را قهرمان معرفی نکنند. بازی‌های زیادی باقی مانده است و ما خواهش داریم هرچه سریعتر تکلیف برگزاری یا برگزار نشدن لیگ را اعلام کنند.

وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته عنوان کرد: سال ۹۸ برای من خوب بود. به دنیا آمدن دخترم بهترین اتفاق بود و از لحاظ ورزشی هم باید بدانید ۲-۵-۳ سیستمی تهاجمی است. کلین شیت کردن در این سیستم به دلیل تهاجمی بودن سیستم بسیار سخت است. خیلی وقت‌ها برخی افراد به مدافعان استقلال ایراد می‌گرفتند ولی فوتبالی‌ها به خوبی می‌دانند ما بیشتر ضد حمله گل خوردیم. همچنین در 6 قدم توپ به مهاجم حریف می‌رسید. به هرحال سیستم دفاعی آقای شفر با سیستم تهاجمی آقای استراماچونی متفاوت بود و تا هماهنگ شدن بازیکنان، این موضوع مشکلاتی را به همراه داشت. مطمئن باشید من همیشه با تمام انگیزه و توان درون دروازه قرار گرفتم و قبل از اینکه سنگربان استقلال باشم، هوادار استقلال هستم. و هواداران بدانند همیشه با جان و دل از دروازه تیمم حفاظت می‌کنم. دوست دارم منصفانه‌تر به استقلال نگاه شود.

حسینی در خصوص خاطره‌اش از سال گذشته گفت: از پارسال بازی رفت الهلال که دو بر یک بردیم، بهترین خاطره‌ام بود. بازی با تراکتور و دو مصاف با الکویت و الریان هم خیلی خوب بود.‌

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی حسین حسینی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی

حمید مطهری می گوید هر تیمی و فردی حق دارد از تیم ملی انتقاد کند

حمید مطهری تاکید کرد چون عقبه پرسپولیسی دارد نمی‌تواند درباره بیانیه استقلال صحبت کند.

حمید مطهری در خصوص برنامه‌های آتی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:

برنامه ریزی ما رصد لیگ است. در ۲ فیفا دی هم با ازبکستان و هنگ کنگ بازی داریم و روی این ۲ بازی تمرکز خواهیم کرد تا ان‌شاءالله با صدرنشینی صعود کنیم.

وی در مورد انتقادهایی که از لیست تیم ملی می‌شود، عنوان کرد

اول اینکه همه حق دارند درباره تیم ملی نظر بدهند. اما در همه این سالها در خصوص هر لیست تیم ملی صحبت و انتقاد شده است. کادرفنی تیم ملی تلاش کرده همیشه بهترین ها را انتخاب کند. شاید اشتباه کنیم اما عمدی در این اشتباهات نیست.

مربی تیم ملی فوتبال در مورد بیانیه باشگاه استقلال گفت:

من الان در جایگاه مربی تیم ملی هستم؛ اما چون عقبه پرسپولیسی دارم نمی‌توانم درباره بیانیه استقلال صحبت کنم. تمرینات بازیکنان ملاک است و نه مسائل دیگر. توجهی به این بیانیه ها نداریم. روی برنامه ریزی خودمان پیش می‌رویم.

مطهری در پایان در خصوص حضور بازیکنان جوان در تیم ملی خاطرنشان کرد:

بازیکنان جدید استعدادهای خوبی هستند؛ اما نیاز به زمان دارند. مثلا قربانی دیروز بازی کرد. نباید انتظار داشت خیلی سریع تبدیل به سوپراستار شود. همین که او و سایر بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی در کنار بازیکنان بزرگ تمرین کنند به تجربه آنها افزوده خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بدون شک پرسپولیس در لیگ ایران قهرمان خواهد شد
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!