Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-28@10:19:26 GMT

تابلویی خیره کننده از شکل گیری ستارگان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۲۳۹

تلسکوپ فضایی هابل (Hubble Space Telescope) ناسا، تصویر زیبا و خیره‌کننده‌ای از شکل‌گیری ستارگان ثبت کرده است که در نزدیکی  سحابی رتیل (Tarantula Nebula) دیده می‌شود.در این صحنه خیره‌کننده، علاوه بر ابری متشکل از گاز و غبار، ستارگان جوان و بزرگی را می‌بینیم که آن را احاطه کرده‌اند و می‌توانند منبع خوبی برای بررسی ستارگان بزرگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع : ایسنا ۱۳۹۹-۰۱-۱۸کاربر 1

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن برای ویکتور بونیفیس قیمت تعیین کرد: دست کم 55 میلیون یورو!

بونیفیس با عملکرد خیره‌کننده خود در فصل جاری، مورد توجه باشگاه‌های مطرح بسیاری قرار گرفته‌است

طرفداری | ویکتور بونیفیس یکی از آماده‌ترین و بهترین مهاجمان اروپا در فصل جاری بوده و موفق به ثبت آمار درخشان 16 گل و 8 پاس گل در 23 بازی برای بایرلورکوزن شده‌است. عملکرد خیره‌کننده بونیفیس مورد توجه باشگاه‌های زیادی به خصوص از لیگ برتر انگلیس قرار گرفته‌است و انتظار می‌رود که در نقل و انتقالات تابستانی 2024، شاهد رقابت نزدیک باشگاه‌های مطرح بر سر خرید این مهاجم 23 ساله باشیم.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ، یک باشگاه انگلیسی که نام آن فاش نشده، راجع به وضعیت بونیفیس از لورکوزن پرس و جود کرده‌ و مایل است این بازیکن را به خدمت بگیرد. با وجود دریافت پیشنهادهای متعدد، بایرلورکوزن تمایلی به فروش بونیفیس ندارد و می‌خواهد این بازیکن که تا 2028 قرارداد دارد را دست کم برای یک سال دیگر حفظ کند. در صورتی که سران لورکوزن حاضر شوند بر سر بونیفیس پای میز مذاکره بنشینند، حداقل 55 میلیون یورو از باشگاه‌های خواهان این بازیکن درخواست خواهند کرد.

بونیفیس در ژانویه 2024 از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و پس از جراحی و پشت سر گذاشتن مراحل ریکاوری، در روزهای اخیر به تمرینات گروهی بایرلورکوزن بازگشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • بایرلورکوزن برای ویکتور بونیفیس قیمت تعیین کرد: دست کم 55 میلیون یورو!
  • تصاویری خیره‌کننده از رنگین کمان بر فراز نقش جهان اصفهان