Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@15:00:26 GMT

۳ بازیکن فدای بازگشت پوگبا به یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۲۵۰

۳ بازیکن فدای بازگشت پوگبا به یوونتوس

بنا بر اعلام رسانه ایتالیایی بازگشت پوگبا به یوونتوس یکی از اهداف اصلی بانوی پیر در فصل آینده است.

به گزارش مشرق، گازتا دلو اسپورت در خبری مدعی شد که هدف اصلی یوونتوس در فصل آینده بازگرداندن پل پوگبا به تورین است.

بر این اساس یوونتوس برای بازگرداندن این هافبک ارزشمند ۳ بازیکن خود را هدف فروش قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کاهش ارزش بازیکنان فوتبال به خاطر کرونا

بازیکنانی نظیر داگلاس کاستا، پیانیچ و برناردسکی بازیکنانی هستند که یوونتوس می‌تواند با واگذاری آن‌ها شرایط را برای جذب پوگبا فراهم کند.

پوگبا ۳ فصل پیش یکی از مهره‌های اصلی بانوی پیر ایتالیا بود اما این تیم این هافبک فرانسوی را با مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون یورو به منچستر یونایتد واگذار کرد.

پوگبا باوجود عملکرد خوب در دو فصل گذشته در این فصل به دلیل مصدومیت بارها از ترکیب اصلی شیاطین سرخ دور بود و به همین جهت اصلا نتوانست توقعات را برآورده کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید یوونتوس پوگبا برناردسکی داگلاس کاستا میرالم پیانیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد