Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس پیرامون حواشی یکی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استانداری چهارمحال و بختیاری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیش از ظهر امروز هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای اصلی این ستاد برگزار شد.

محورهای جلسه پیرامون ممانعت از ورود عشایر به استان تا قبل از 20 شهریور ماه، تصمیم‌گیری در خصوص آغاز به کار برخی از مشاغل کم ریسک، کنترل ورودی و خروجی‌های استان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بود.

یکی از موضوعات مهمی که در جلسه مورد بحث قرار گرفته بود، بازگشایی مراکز آموزش عالی بود؛ خبرگزاری فارس به عنوان اولین رسانه منتشرکننده، خبر بازگشایی دانشگاه‌های استان را روی خروجی خود قرار داد که در مدت زمان نسبتا کوتاهی توسط سایر رسانه‌های استان بازنشر شد.

دقایقی پس از انتشار خبر مسؤولان استانداری با خبرنگار این رسانه تماس گرفتند و مدعی شدند اشتباهاتی در بیان و فهم مطلب رخ داده و منظور وی تعطیلی دانشگاه‌ها تا آخر فروردین ماه بوده است.

این رسانه با اصرار مدیران مربوطه و بنا به حساسیت موضوع برخلاف رویه مرسوم خبر مورد نظر را دقایقی بعد از انتشار ویرایش کرد.

اما ساعاتی بعد در کمال ناباوری اداره کل روابط عمومی استانداری با انتشار توضیحاتی رسانه‌ها را متهم به درج اشتباه خبر کرد!

در زیر فایل صوتی استاندار در هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا را ملاحظه می‌کنید.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: توضیح خبر استانداری اصلاح استاندار تعطیلی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی

‏مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

او در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیر‌رسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت