Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص تسهیلات ۲۵۰ میلیونی به بافت فرسوده، کاهش ۵۰ درصدی قیمت گل، نشست آینده اوپک برای کاهش تولید در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:05 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۵۰۸

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص تسهیلات ۲۵۰ میلیونی به بافت فرسوده، کاهش ۵۰ درصدی قیمت گل، نشست اوپک برای کاهش تولید در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسهیلات بافت فرسوده تهران به ۲۵۰ میلیون تومان رسید

رییس اداره کل اعتبارات و تأمین مالی بانک مسکن گفت: تسهیلات بافت فرسوده برای سازندگان حرفه‌ای در پایتخت ۲۵۰ میلیون تومان شده است.

کاهش ۵۰ درصدی قیمت گل در بازار/ گل ناقل ویروس کرونا نیست

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، بازار فروش گل و گیاه همانند سایر محصولات با رکود مواجه شد و این رکود به کاهش قیمت‌ها دامن زده است.

افراد بدون درآمد کارت اعتباری خرید ۲ میلیون تومانی می‌گیرند

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ۴ میلیون نفر از افراد بدون درآمد ثابت در کشور از تسهیلات خرید اعتباری کالا تا سقف دو میلیون تومان بهره‌مند خواهند شد.

تشریح عملکرد وزارت نیرو در سال ۹۸/ اجرای برنامه ۰۹۹ برای تابستان بدون خاموشی

وزیر نیرو در جلسه شورای معاونان و مدیران عامل وزارت نیرو و در ارتباط ویدئو کنفرانسی عملکرد وزارت نیرو در سال ۹۸ را تشریح کرد.

نشست اوپک پلاس با محوریت کاهش تولید

در نشست آینده اوپک پلاس بحث‌های در خصوص کاهش تولید نفت مطرح خواهد شد.

افزایش دستمزد کارگران به کجا رسید؟

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: پیشنهاد نمایندگان کارگری برای میزان افزایش دستمزدها، رعایت بند ۲ ماده ۴۱ قانون کار است.

بیشتر بخوانید: مصرف لبنیات در سال ۹۸ چقدر کاهش یافت؟ / ورود دسته جات جدید ملخ صحرایی از چند روز آینده/ بازار میوه در رکود به سر می‌برد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران خبرگزاری میزان بافت فرسوده کاهش تولید ۲۵۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل

یاسر عبداللهی عابد در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، گفت: پارسال ۲۸۵۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴هزار متقاضی و ۶۴۴میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با تشریح عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات، افزود: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار مورد تأکید است.

او با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها، گفت: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات، در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

افسانه جهانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در قانون بودجه تبصره ۱۳ بند ب، خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰میلیون تومان، دوم ۸۰میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • قول وزیر برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد