Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله بوعلی در آئین هم اندیشی قرارگاه سلامت و اعضای گروه‌های جهادی بسیج استان فارس اظهار کرد: استان فارس در موضوع هم افزایی و هماهنگیِ بین سازمانی در مقابله با بیماری کرونا یکی از استان‌های موفق کشور است.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه استان فارس در موضوع هم افزایی و هماهنگی بین سازمانی در مقابله با بیماری کرونا یکی از استان‌های موفق کشور بوده است، گفت: حوزه سلامت یکی از موضوعات حساس و حیاتی برای کشور و جامعه است و برای تأمین سلامت مردم نباید از هیچ تلاش و اقدامی چشم پوشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حمایت، پشتیبانی همه جانبه و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی رسالت مهم مسئولان فارس در برهه حساس کنونی است، گفت: تأمین نیاز کارخانه‌ها و گارگاه های تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده و پشتیبانی از گروه‌های جهادی بسیج که در رویارویی مستقیم با بیماری فعالیت می‌کنند تأثیر بسزایی در مدیریت و کنترل موفقیت آمیز بیماری کرونا خواهد داشت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه ظرفیت‌های موجود در سپاه فارس برای مقابله با بیماری کرونا در اختیار مردم شریف و عزیز استان است، خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج فارس همزمان با بروز بیماری کرونا در سطح کشور به حالت آماده باش درآمدند و تا امروز بصورت فعال در کنار کادر بهداشت و درمان استان نقش آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در راستای تأمین نیاز استان به اقلام و مواد بهداشتی جهش بسیار خوبی در حوزه تولید این محصولات صورت پذیرفته است، گفت: با افزایش تولید اقلام بهداشتی در کارخانه‌ها و همچنین هم افزایی توان گروه‌های جهادی بسیج در این حوزه، شاهد افزایش چشمگیر تولید اقلام و محصولات بهداشتی موردنیاز مردم و کادر درمان استان فارس در سال جهش تولید هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با تجلیل از زحمات و تلاش‌های گروه‌های جهادی بسیج و کادر بهداشت و درمان استان فارس، گفت: گروه‌های جهادی بسیج علاوه بر تولید اقلام بهداشتی، در حوزه ضد عفونی اماکن و معابر بصورت فعال حضور دارند، قشر تخصصی بسیج جامعه پزشکی در خط مُقدم مقابله با بیماری کرونا در حال نقش آفرینی بوده و سایر بسیجیان داوطلب نیز بصورت شبانه روزی در ایستگاه‌های غربالگری واقع در ورودی‌ها و سطح شهرها و فرآیند توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی به فعالیت مشغول هستند.

سردار بوعلی خطاب به مسئولان نهادها و نمایندگان گروه‌های جهادی گفت: سپاه فجر برای تسهیل مشکلات واحدهای تولید اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده و همچنین پشتیبانی از گروه‌های جهادی بسیج آمادگی کامل را اعلام می‌کند.

کد خبر 4893926

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر استان فارس بیماری کرونا فارس شیراز ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری بارش باران روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین ضدعفونی مقابله با بیماری کرونا تولید اقلام بهداشتی گروه های جهادی بسیج استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر ثانی هدف از اعزام پزشکان جهادگر به مناطق محروم را گسترش عدالت درمانی عنوان کرد و گفت: منطقه محروم بخش کوهسار شهرستان از جمله مناطقی هستند که گروه‌های پزشکی از ابتدای امسال تاکنون طرح ویزیت رایگان در آنها اجرا شده است.   وی با اشاره به تداوم اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم تا پایان امسال، افزود: علاوه بر اعزام گروه‌های بهداشتی و آموزش بهداشت، توزیع رایگان دارو و انجام فوریت‌های پزشکی در این اردو‌های جهادی، متخصصان رشته‌های مختلف به ویزیت رایگان اهالی آن مناطق می‌پردازند.   او سطح علمی گروه‌های جهادی اعزامی به مناطق محروم را بالا عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر پزشکان عمومی، متخصصان در رشته‌های مختلف از جمله؛ قلب، اطفال، داخلی، مغز و اعصاب و همچنین زنان و مامایی در این گروه جهادی حضور دارند و این موجب شده تا طیف متنوعی از بیماران در این مناطق مورد ویزیت و درمان قرار گیرند.   سرهنگ کاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس هم گفت: همزمان با هفته بسبج اردوی جهادی یک روزه گروه پزشکی جهادگران سلامت جامعه پزشکی با مشارکت جامعه پزشکی و کادر درمان شبکه بهداشت و درمان سلماس در روستای شیروانی از توابع بخش کوهسار برگزار شد.   وی گفت: بیش از یک هزار نفر از اهالی منطقه محروم روستا‌های این بخش، در چند مرحله با اعزام گروه جهادی پزشکان به صورت رایگان ویزیت میشوند    سلماس در شمال استان ۲۴٠ هزار نفر جمعیت دارد که حدود نیمی از این جمعیت در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان