Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:48:21 GMT

کرونا در فرانسه ۸۳۳ قربانی دیگر گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۳۲۵

کرونا در فرانسه ۸۳۳ قربانی دیگر گرفت

مقامات فرانسه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۳۳ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۸ هزار و ۹۱۱ نفر برسد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۳۳ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در فرانسه جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به ۸ هزار و ۹۱۱ نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر،‌ در ۲۴ ساعت گذشته ۵ هزار و ۱۷۱ نفر دیگر در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شدند تا مجموع مبتلایان در این کشور از ۹۸ هزار نفر فراتر رود.

تا کنون بیش از ۱۷ هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه بهبودی خود را بدست آورده و بیش از ۷ هزار نفر نیز در شرایط وخیم به سر می‌برند.

آمار فوتی‌ها در فرانسه بدان دلیل شاهد افزایش تصاعدی بوده که دولت فرانسه به تازگی علاوه بر بیمارانی که در بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند، شمار قربانیان کرونا را که در دیگر مکان‌ها از جمله منازل شخصی و خانه‌های سالمندان فوت کرده‌اند، جمع‌آوری و اعلام کرده است.

 

رئیس فدراسیون بیمارستان‌های فرانسه نیز چندی پیش اعلام کرده بود در آینده نزدیک بیمارستان‌های این کشور دیگر قادر به پذیرش بیماران جدید نخواهند بود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه کرونا ابتلا دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای گذشته مراسم برترین‌های لیگ برگزار می‌شود و در آن به بهترین بازیکن فصل، برترین دروازه‌بان، آقای گل، مرد اخلاق و... جوایزی اهدا می‌شد که این مراسم در سالهای بعد از کرونا تعطیل شد.

حالا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در کنفرانس خبری که با حضور اصحاب رسانه داشت از برگزاری مجدد این مراسم با فرمت جدید خبر داد.

مهدی تاج گفت: مراسم برترین‌ها بعد از کرونا تعطیل شد درحالی که این وظیفه سازمان لیگ است که برترین‌ها را انتخاب کند. انشاالله امسال این کار انجام شود و جشن برترین‌ها قرار است مدل AFC برگزار شود. دیگر سی، چهل نفر انتخاب نمی شوند بلکه مثل ای‌اف‌سی یک تعداد خیلی مختصر و مفید انتخاب می‌شود.

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • وبا در سومالی از ابتدای ۲۰۲۴ تاکنون ۷۵ قربانی گرفته است