Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@15:30:37 GMT

تصادفات رانندگی با کاهش ۷۳ درصدی همراه است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۳۳۰

تصادفات رانندگی با کاهش ۷۳ درصدی همراه است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ سید غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس راه از ۲۸ اسفندماه پارسال تاکنون، آمار تصادفات رانندگی در استان با کاهش ۷۳ درصدی همراه است.

او افزود: در این مدت، تعداد تصادفات فوتی در استان ۵۰ درصد و تعداد فوت شدگان ۳۸ درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوربخش اظهار داشت: در این مدت، تعداد تصادفات جرحی در استان با کاهش ۷۸ درصدی و تعداد مجروحان حوادث رانندگی نیز با کاهش ۸۱ درصدی همراه بود.

او ادامه داد: افزود: کاهش سفر به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از علت‌های اصلی کاهش تصادفات در این استان است.

نوربخش اضافه کرد: بیشترین تصادفات در جاده شهرکرد به خوزستان، شهرکرد به شلمزار و لردگان به ایذه و بیشترین علل تصادفات انحراف به چپ و توجه نکردن به جلو اعلام شد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه تصادفات رانندگی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ۴۱ درصدی متوفیان تصادفات شهر تهران در سال ۱۴۰۲

سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این سوال مطرح می‌شود که شدیدترین تصادفات عابرین پیاده در کدام معابر روی می‌دهد؟ آیا در خیابان‌ها اتفاق می‌افتد و یا در عرض بزرگراه‌ها و یا در میادین و یا در معابر فرعی و کوچه‌ها؟ 

او  بیان کرد: آن چیزی که داده او آمار‌ها نشان می‌دهد و با بررسی‌هایی که صورت گرفته این بزرگراه‌ها هستند که بیشترین تصادفات عابرین پیاده در آنها روی می‌دهد. چرا که آمار تصادفات فوتی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ عدد فراوانی ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد. 

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ۴۱ درصد از متوفیان شهر تهران در سال ۱۴۰۲ فقط عابرین پیاده را تشکیل می‌دهند که نشان دهنده بی احتیاط بودن این عابرین پیاده در عبور از معابر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۳ درصدی تعداد بخشنامه‌های گمرکی در ۱۴۰۲
  • شناسایی ۲۳ نقطه حادثه خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد
  • شناسایی ۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد
  • بیشترین مقصران تصادفات چه کسانی هستند؟ | سهم ۴۴ درصدی این دسته در تصادفات | ببینید
  • آمار ۴۱ درصدی متوفیان تصادفات شهر تهران در سال ۱۴۰۲
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است