Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و هنری سپاه کربلا مازندران گفت: جشن نیمه شعبان امسال با توجه به شیوع کرونا به روش دیگری در مازندران برگزار می‌شود که پویش هر "خانه یک هیأت" و  "نذر مهدوی" را در سطح استان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احسان آهنگر امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و اینکه نیمه شعبان یکی از مناسبت‌های مهم کشور است با استفاده از ایده‌های نخبگان فرهنگی تصمیم بر آن شد تا نشاط متناسب با جشن‌های نیمه شعبان در حال و هوای استان مازندران ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا، گروه‌های سرود  بسیج در سطح معابر و خیابان‌های شهر‌ها در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود، این گروه‌ها با نام "کاروان ظهور" با یک سیستم صوتی مجهز در خیابان‌ها برای مردم برنامه اجرا می‌کنند و مردم می‌توانند از پنجره‌های خانه خود کار گروه سرود را تماشا کنند.

آهنگر تصریح کرد: ویژه برنامه "تمنای وصال" با هماهنگی صدای مرکز استان مازندران در روز چهار شنبه و پنچ شنبه نیم ساعت قبل از اذان ظهر و اذان مغرب به طور همزمان از رادیوی مرکز استان و بلندگو‌های مسجد سطح استان پخش می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: در ایام نیمه شعبان دو پویش هر "خانه یک هیأت" و  "نذر مهدوی" را در سطح استان راه‌اندازی کردیم ولی با توجه به شرایط کرونایی برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در هیأت‌ها و مساجد امکان پذیر نیست،‌ پس هر خانه می‌تواند یک هیأت باشد.

 وی عنوان کرد: مردم با برپایی جشن و برپایی مولودی و نیز نصب پرچم بر سر درب خانه‌ها می‌تواند از جشن هیأت‌های خانگی یک دقیقه فیلم گرفته و آن را به ایدی @mazandirib سیمای مرکز مازندران در پیام‌رسان‌های سروش و اینستاگرام بفرستند تا اگر قابلیت پخش داشت از صدا و سیمای مرکز استان هم پخش شود.

آهنگر با اشاره به پویش نذر مهدوی، گفت: با توجه به اینکه دو ماه از آمدن ویروس منحوس کرونا به کشور می‌گذرد و برخی از مردم هم از لحاظ معیشتی دچار آسیب شدند، مجموعه‌هایی که نذری داشتند امسال می‌توانند نذرشان را با توسل به امام زمان در اختیار پایگاه‌های مقاومت بسیج قرار دهند تا بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شود.

معاون فرهنگی و هنری سپاه کربلای مازندران بیان کرد: با هماهنگی با هیأت‌های مذهبی برتر که در نیمه شعبان بصورت مجازی برگزار می‌شود، دو روحانی و یک مداح به مراکز درمانی جهت قدردانی از زحمات کادر درمانی و تقویت روحیه بیماران کرونایی، روحانیون و مداحان به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند تا ویژه برنامه‌ای کوتاه داشته باشند.

وی گفت: فایل صوتی با محوریت نیمه شعبان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح استان پخش می‌شود، امیدواریم با کمک مردم خوب استان مازندران ویژه برنامه‌های خوبی برای میلاد با سعادت امام زمان داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران کربلا نیمه شعبان سپاه نیمه شعبان سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس هواشناسی گفت: دیروز ساری، قائم شهر و آمل با دمای ۲۳ درجه گرمترین و صبح امروز دلیر با یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شدند.

غلامپور افزود: نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه آسمان استان صاف تا نیمه ابری است.

او گفت: امشب و فردا در مناطق ساحلی و جلگه ای آسمان استان صاف تا نیمه ابری است و در ارتفاعات نیمه ابری و در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: از چهارشنبه تا یکشنبه روند افزایشی دما پیش بینی می شود و برای روزهای پنجشنبه و جمعه این افزایش دما محسوس تر است و در دامنه ها و ارتفاعات وزش باد گرم را خواهیم داشت.

غلامپور افزود: دریا امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت های دریایی مناسب است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • استقرار هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران
  • اعلام حمایت هیئات مذهبی مازندران از حمله موشکی سپاه
  • اجرای گروه سرود «وصال یار رشت» در یادواره سردار شهید زاهدی
  • صدور مجوز خانه مسافرها تاییدمحور شد
  • صدور مجوز خانه مسافر‌ها تأییدمحور شد
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • هوای صاف تا نیمه ابری در شهر‌های مازندران