Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تصمیمات اتخاذ شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی در خصوص رقابتهای گزینشی المپیک به شرح زیر است:

تصمیمات در مورد رقابتهای باقی مانده کسب سهمیه المپیک توکیو:

الف.رقابتهای گزینشی باقیمانده در سال ۲۰۲۱ و در تاریخی مشابه تاریخ سال ۲۰۲۰ برگزار خواهند شد. (احتمال تغییرات جزئی در برخی زمانبندی ها وجود دارد)

ب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبان های این مسابقات همان میزبان های قبلی خواهند بود که پیشتر تعیین شده بودند.

تصمیمات اتحادیه درباره رقابت های قهرمانی:

الف. تمامی رقابتهای قهرمانی اتحادیه جهانی که تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۰ تیرماه) برنامه ریزی شده بودند به تعویق می افتند و تاریخ جدید برگزاری آنها پس از هم اندیشی با میزبان، کمیسیون فنی و دپارتمان ورزشی اتحادیه اعلام خواهد شد.

ب. تمام تورنمنت های بین المللی که تا تاریخ ۳۰ جون ۲۰۲۰ (۱۰ تیرماه) برنامه ریزی شده اند، لغو می گردند.

ج. اتحادیه جهانی به تمامی فدراسیون های ملی توصیه می کند تا تمامی رویدادهای ملی خود را به منظور اطمینان از حفظ سلامت ورزشکاران و شرکت کنندگان، لغو کنند.

کد خبر 4894082 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی المپیک کسب سهمیه المپیک ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد احمد سعادتمند فیفا مهدی محمدنبی وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم