Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@11:05:44 GMT

حسین حسینی: رفتن استراماچونی باعث شد استقلال افت کند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۵۷۸

حسین حسینی: رفتن استراماچونی باعث شد استقلال افت کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، سید حسین حسینی در خصوص روزهای قرنطینه اظهار داشت: این روزها به طور کلی سخت است. ما هم به دلیل شرایط کشور و برای احترام به حقوق دیگران در خانه ماندیم. خود من در خانه تمرین می‌کنم و تلاش کرده‌ام تا خانه را مثل یک باشگاه ورزشی کنم.

او در خصوص سال 98 گفت: رفتن استراماچونی‌ باعث شد تیم ما افت روحی کند و ۵ امتیاز را براحتی از دست دادیم که خیلی به ضرر ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آمدن آقای مجیدی شرایط بهتر شد ولی شرایط مدیریتی بهم ریخت و حتی رفتنمان به دبی با سختی همراه بود و خیلی زود بعد از آن راهی قطر شدیم که این دو بازی تیم را خسته کرد. به هرحال مشکلات مالی هم در این سال وجود داشت که امیدوارم با آمدن آقای سعادتمند مشکلات حل شود. شنیده‌ام که ایشان کار بلد هستند و امیدوارم مشکلات را حل کنند تا تیم به آرامش برسد و دیگر شاهد تغییر و تحول در حوزه مدیریت نباشیم تا به آنچه که حق هواداران است، دست پیدا کنیم. ‌

گلر استقلال در خصوص سرنوشت لیگ برتر گفت: فکر نکنم حتی اول اردیبهشت هم بشود تمرینات را شروع کرد چون تیم‌ها حداقل ۵۰ نفر هستند و یک ناقل می‌تواند اعضای تیم و خانواده آن‌ها را درگیر کند. به نظرم این اتفاق در صورت بروز، یک فاجعه است. بهتر است لیگ را تعطیل کنند و کسی را قهرمان معرفی نکنند. بازی‌های زیادی باقی مانده است و ما خواهش داریم هرچه سریعتر تکلیف برگزاری یا برگزار نشدن لیگ را اعلام کنند.

او با اشاره به اتفاقات سال گذشته عنوان کرد: سال ۹۸ برای من خوب بود. به دنیا آمدن دخترم بهترین اتفاق بود و از لحاظ ورزشی هم باید بدانید ۲-۵-۳ سیستمی تهاجمی است. کلین شیت کردن در این سیستم به دلیل تهاجمی بودن سیستم بسیار سخت است. خیلی وقت‌ها برخی افراد به مدافعان استقلال ایراد می‌گرفتند ولی فوتبالی‌ها به خوبی می‌دانند ما بیشتر ضد حمله گل خوردیم. همچنین در شش قدم توپ به مهاجم حریف می‌رسید. به هرحال سیستم دفاعی آقای شفر با سیستم تهاجمی آقای استراماچونی متفاوت بود و تا هماهنگ شدن بازیکنان، این موضوع مشکلاتی را به همراه داشت. مطمئن باشید من همیشه با تمام انگیزه و توان درون دروازه قرار گرفتم و قبل از اینکه سنگربان استقلال باشم، هوادار استقلال هستم. و هواداران بدانند همیشه با جان و دل از دروازه تیمم حفاظت می‌کنم. دوست دارم منصفانه‌تر به استقلال نگاه شود.

حسینی در خصوص خاطره اش از سال گذشته گفت:از پارسال بازی رفت الهلال که دو بر یک بردیم، بهترین خاطره‌ام بود. بازی با تراکتور و دو مصاف با الکویت و الریان هم خیلی خوب بود.

43257

کد خبر 1373689

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان، برگزاری این اجلاس را فرصتی طلایی برای استان کرمان دانست و گفت: کرمان، همواره پیرو امام حسین (ع) بوده است؛ اما این اجلاس فرصت رسمی است که این استان خود را در خدمت دستگاه امام حسین (ع) قرار داده و خدمات خود را در تابلویی بهتر به کشور و جهان نشان دهد.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰ دوره اجلاس پیرغلامان حسینی به میزبانی سایر استان‌های کشور، بیان کرد: تجربه بالایی وجود دارد و کرمان زمانی پذیرای این اتفاق مهم فرهنگی شد که تقریبا دو سوم استان‌ها را پشت سر گذاشتیم که می‌تواند فرصت بزرگی برای استان باشد و در این همایش تقریبا همه ظرفیت استان درگیر می‌شوند؛ بنابراین باید بهره فرهنگی آن‌را نیز در استان ببینیم و به گونه‌ای از برکات و تجربیات ۲۰ اجلاس قبلی استفاده کنیم که اثر آن در استان ماندگار شود.

امام جمعه کرمان بر لزوم برنامه‌ریزی برای ماندگاری اثر فرهنگی برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان تأکید کرد و ادامه داد: صرف برگزاری مراسم اگرچه خیر و برکت دارد؛ اما سبب می‌شود از این فرصت بهره لازم را نبرده باشیم؛ بنابراین کمیته‌های ستاد باید در این حوزه نیز کار کنند تا اثر آن کل استان را در بر بگیرد و در ذهن مردم ماندگار باشد.

وی تصریح کرد: واقعه کربلا و نهضت امام حسین (ع) در اوج غربت انجام شد؛ اما پس از آن پرده از غربت این جریان برداشته شد و توده‌های مردم   آن را تبدیل به جریانی برای حفظ اسلام ناب کردند. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: مردم در طول تاریخ همواره متولی این جریان  بودند و به بهترین وجه آن را انجام دادند و این جریان نسل به نسل تداوم یافت و در طول تاریخ هر دولتی هم که اعتقاد و ارادتی به جریان امامت داشت، مسیر و معبر را برای ترویج جریان امام حسین (ع) باز کرده و کمک دادند.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل، جمهوری اسلامی را محصول محرم و صفر دانست و گفت: پیرغلامان حسینی، عصاره جریان مردمی هستند که تجلیل می‌شوند؛ اما باید جریان مردمی بیشتر دیده شود و ارتباط بیشتری با ستاد داشته باشد که در این موضوع نیز باید فکر کرد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه کار برای امام حسین (ع) کار دلی و توفیقی است و باید خدمتگزار این آستان مقدس باشیم، بیان کرد: همه ما باید از این فرصت برای خدمتگزاری استفاده کنیم و برای همه دستگاه تقسیم وظایفی شده که همه باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به وجود پیرغلامان حسینی و همچنین هیئت‌های با سابقه در کرمان، افزود: امیدواریم برگزاری بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان، فرصتی باشد تا پیرغلامان کرمان و هیئت‌های باسابقه را بشناسیم و مراسم تجلیل استانی در سال‌های آینده داشته باشیم.

فداکار با بیان اینکه برگزاری این اجلاس، سبب ایجاد یک فضای امام حسینی پیش از محرم و صفر در کرمان می‌شود، گفت: پشتیبانی آبرومند از این کار امام حسینی یک ضرورت است و کار نباید با ذره‌ای کوتاهی انجام شود و مجموعه‌های مردمی، بخش بزرگی از کار هستند که باید حتما حضور داشته باشند و ما باید کمک کنیم مردم بتوانند از این اجلاسیه نهایت استفاده را ببرند.

همچنین جواد رمضان‌نژاد، رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این جلسه گفت: مهمانانی از جبهه مقاومت در بیست و یکیمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی حضور دارند. 

وی از اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی به‌عنوان مهم ترین اجلاس دینی در کشور نام برد و بیان کرد: این اجلاسیه از نظر برد رسانه‌ای و عمل‌گرایی هم نمونه است. 

رمضان‌نژاد ادامه داد: تاکنون با توجه به ظرفیت‌های اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری همزمان در ایران و عراق و یا برگزاری در زمان اربعین حسینی ارائه شده است.

وی افزود: امیدواریم در بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در کرمان، شاهد اتفاقات ویژه و دوره کامل و به‌بلوغ رسیده در سطح کشور باشیم ؛ البته ما تجربیات سایر استان‌ها را در اختیار استان کرمان قرار می‌دهیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!