Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@07:55:11 GMT

درگیری خانوادگی در میانه به قتل انجامید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۶۷۰

درگیری خانوادگی در میانه به قتل انجامید

سرهنگ توحید فارسی دوشنبه شب در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز خبری ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و انتقال یک مصدوم به بیمارستان، ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در بیمارستان مشاهده کردند که جوانی ۱۹ ساله بر اثر اصابت شیء نوک تیزی از ناحیه قلب به شدت دچار مصدومیت شده و به خاطر شدت جراحت متاسفانه جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران زبده پلیس قرار گرفت و با توجه به شواهد و قرائن برادر مقتول به عنوان متهم بازجویی شد.

سرهنگ فارسی اعلام کرد: متهم در لحظات اولیه بازجویی اعتراف کرده و در خصوص علت و انگیزه قتل گفت: "به دلیل اینکه برادرم شب دیرهنگام به خانه برگشت بین ما نزاع درگرفت و من با قمه‌ای که در دست داشتم ضربه‌ای به قلبش زدم و همین ضربه منجر به قتل وی شد".

فرمانده انتظامی میانه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقام قضایی تحویل شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان فرمانده انتظامی قتل قلب بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق ۴ میلیاردی ویلا در لواسانات

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت اماکن در روستای کند شهرستان لواسانات، در پی‌جویی های انتظامی و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد که مال باخته فردی را به عنوان نگهبانی استخدام کرده و فرد هر چند وقت یک بار از ویلا سرکشی می‌کرده است.

وی افزود: وی با سوءاستفاده از نبود مالک، و با به کارگیری که از کلیدهایی که در اختیار داشته به راحتی وارد ملک شده و با صحنه سازی و چیدمان مکان، طوری جلوه داده که سارق یا سارقین به محل مراجعه کرده و اقدام به سرقت از ویلا که به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال بوده کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت با هوشیاری و استفاده از شگردهای نوین پلیسی، مخفیگاه متهم در شهرستان «پاکدشت» شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، تیم عملیات کلانتری ۱۶۶ لواسانات به مخفیگاه مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را غافلگیر و دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: از مخفیگاه متهم مقادیری از اموال مسروقه کشف شد و با اقدامات فنی مشخص شد که مابقی اموال با قیمت پایینی به مالخر فروخته شده است.

سرهنگ ضرونی گفت: طی شناسایی مالخر در یکی از پاتوق‌های شهرستان، در حالی که قصد فروش اموال را داشت، مأموران او را دستگیر کرده و متهمان به کلانتری منتقل شدند. همچنین کلیه اموال به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ ضرونی در پایان به شهروندان توصیه نمودند که برای امنیت منزل و ویلا حتماً از دوربین‌های مداربسته و دزدگیر استفاده و از سپردن کلید منزل خود به افراد غیرقابل اعتماد جدا خودداری کنید.

کد خبر 6076721

دیگر خبرها

  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • توقیف کامیون با ۱۹ کیلو تریاک
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • دستگیری سارق ۴ میلیاردی ویلا در لواسانات