Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@05:58:43 GMT

عکس ؛ وقتی انگلیس، کیسه‌گلِ مسی شد!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۵۶۸۷

عکس ؛ وقتی انگلیس، کیسه‌گلِ مسی شد!

۱۰ سال پیش در چنین روزی، لیونل مسی موفق شد به آرسنال ۴ گل بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا خوب به تیم‌های انگلیسی گلزنی کرده و پایگاه خبری «اسکواکا» هم به مناسبت سالگرد به ثمر رساندن ۴ گل توسط او به آرسنال، این رکورد را یادآوری کرده است.

کاپیتان بارسلونا موفق شده ۹ مرتبه به آرسنال گل بزند، در حالی که منچسترسیتی با ۶ گل خورده قربانی بعدی اوست و به منچستریونایتد هم ۴ گل زده، از جمله گل به‌یاد‌ماندن در فینال لیگ قهرمانان اروپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی، لیورپول و تاتنهام هم هرکدام به ترتیب ۳، ۲ و ۲ گل از مسی خورده‌اند. در مجموع مسی به انگلیسی‌ها ۲۶ گل زده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا بارسلونا کاپیتان بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس

ادمین توییتر آبی‌ها از نوشتن نام ستاره آلمانی به عنوان گلزن آرسنال خودداری کرد.

طرفداری | حساب X باشگاه چلسی از نوشتن نام کای هاورتس خودداری کرد.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس چلسی با پیروزی 5-0 توپچی‌ها خاتمه یافت. آرسنال با ارائه یک نمایش کاملاً برتر و خلق موقعیت‌های زیاد، مقتدرانه فاتح دربی لندن شد و صدرنشینی خود را برای حداقل تثبیت کرد. یکی از اتفاقات جالب توجه این بازی، درخشش کای هاورتس مقابل تیم سابقش بود. ستاره آلمانی آرسنال طی 8 دقیقه دو بار دروازه آبی‌ها را باز کرد و سهم بزرگی در پیروزی شیرین توپچی‌ها داشت.

اما سوژه‌ای که پیرامون تقابل دو تیم، حسابی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد، واکنش حساب X (توییتر سابق) چلسی به گل‌های کای هاورتس بود. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ادمین چلسی هنگام شرح بازی از نوشتن نام هاورتس که زننده گل‌های سوم و چهارم آرسنال بود، خودداری کرده‌است. ستاره آلمانی تابستان گذشته در انتقالی پرسروصدا صدا استمفورد بریج را به مقصد شمال لندن ترک کرد.

در حالی که توییتر چلسی نام بن وایت (زننده گل دوم و پنجم آرسنال) را نوشته، خبری از نام کای هاورتس (زننده گل سوم و چهارم آرسنال) نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد