Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز گفت: هزینه های سرباری بیمارستان در بیماران کرونایی روزانه برای هر تخت حدود ۸۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مسعود فقیه دینوری» عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح اقدامات این مرکز درمانی و آموزشی در زمینه کرونا پرداخت و اظهار داشت: ۲۰ درصد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی در بیمارستان امام رضا بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز با بیان این‌که همه آزمایش ها مربوط به تشخیص کرونا از فردا در این مرکز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از فردا صبح انجام  آزمایش PCR کلاس ۲ در خود بیمارستان انجام خواهد گرفت و دیگر وابسته به مرکز نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۶۰ درصد بیماران بدحال در این مرکز بستری بوده و از ابتدای اسفند تا کنون ۴ هزار نفر به این مرکز درمانی مراجعه کرده اند و روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر مشکوک به کرونا به این مرکز مراجعه می کنند.

فقیه دینوری ادامه داد: هیچ خدمتی در این مرکز تعطیل نشده است و به همه بیماران در هر زمینه ای اعم از سی تی اسکن، بستری و درمان خدمات ارایه می شود و علت بار مراجعه کمتر افراد به این بیمارستان ترس آنها از ابتلا به کرونا است.

رییس بیمارستان امام رضا تبریز ادامه داد: تاکنون ۲۶ نفر از کادر بیمارستان امام رضا دارای علائم مشکوک به ویروس کرونا بوده اند که اکثر این افراد به طور سرپایی درمان شده و در منزل در حال قرنطینه هستند و برخی به سرکارشان برگشتند و فقط یکی از رزیدنت های ما هم اکنون بستری شده است.

فقیه دینوری با بیان این‌که بیمارستان هیچ گونه کمبودی از نظر تجهیزات و تأمین لوازم ندارد، گفت: این مرکز یکی از بهترین مراکز کشور از نظر تامین تجهیزات پزشکی است و ما هیچ مشکل و کمبودی در این زمینه نداریم و از مساعدت خیران نیز مبنی بر اهدای ماسک و لوازم صمیمانه تشکر می کنیم.

رییس بیمارستان امام رضای تبریز با بیان اینکه هزینه های بستری این نوع بیماری بسته به شرایط متفاوت است، گفت: مریضی ۲۰ روز و بعضی از مریض ها بین ۵ تا ۱۰ روز بستری می‌شوند و مریضی داریم که ۲۵ روز در این بیمارستان بستری است.

وی افزود: هزینه های سرباری بیمارستان در بیماران کرونایی هر تخت روزانه حدود ۸۰۰ هزار تومان است، چرا که روزانه ۱۳۰ تا ۱۶۰ بستری داریم و پیش‌بینی می‌شود تا پایان فروردین ماه هزینه‌های سرباری به ۵ میلیارد تومان برسد، بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی به ما کمک کنند.

فقیه دینوری با بیان این‌که بیمارستان امام رضا بزرگ ترین مرکز درمانی استان بوده و اکثر خدمات درمانی و آزمایشگاهی ارائه می شود، افزود: مردم به خاطر بستری بیماران کرونا نگران ورود به این بخش بودند اما هیچ گونه نگرانی نیست چرا که تمام بخش ها مرتب گندزدایی می‌شود و بخش‌های آندوسکوپی، رادیولوژی آزمایشگاه از همدیگر کاملاً جدا هستند.

رییس بیمارستان امام رضا تبریز با اعلام این‌که  اولین آزمایشگاه بیولوژی نیز طی دو ماه آینده در این مرکز راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: این مرکز هم اکنون در حال همکاری با سازمان بهداشت جهانی در زمینه یکی از طرح‌های بهداشتی است که هم در زمینه طب ایرانی و هم درباره روانشناسی در حال تحقیق هستند.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمارستان امام رضا رییس بیمارستان امام رضا بیماران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز