Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند در صفحه شخصی خود به علیرضا نوجوان مجروح اردستانی قول داد که با وی ملاقات کند و این نوجوان برسر تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا عسکری، نوجوانی که در عملیات مردمی ضدعفونی شهر زواره اردستان دچار حادثه شده و پای خود را از دست داده بود، در مصاحبه‌اش درخواست دیدار با دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس و حضور در تمرینات پرسپولیس را مطرح کرده بود که با پاسخ مثبت بیرانوند همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگربان پرسپولیس و تیم ملی در صفحه شخصی خود به علیرضا قول داد که پس از دوران کرونا با وی ملاقات کند و این نوجوان برسر تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

 

امروز نیز فرماندار اردستان از اهدای یک واحد آپارتمان به این نوجوان در این شهرستان خبرداده بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت پرسپولیس علیرضا بیرانوند نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد

به گزارش "ورزش سه"، اولین تمرین پرسپولیس در سال 1403 عصر ششم فروردین ماه برگزار شد. 
در این تمرین غیر از بازیکنان ملی پوش ایرانی و خارجی سرمربی برزیلی تیم و مهرداد خانیان یکی از اعضای کادر فنی هم غایب بودند. 

پرسپولیس تا بازی با گل‌گهر در سیرجان فاصله‌ای حدودا دوهفته‌ای دارد و فاصله تا آن مسابقه آنقدر هست که تا جمع و جور شدن و جدی شدن تمرینات چند روزی زمان بگذرد. 

به نظر می‌رسد ملی پوشان ایرانی و خارجی حداقل از روز هشتم یا نهم فروردین در تمرینات حاضر باشد که در این صورت نیز احتمالا پرسپولیس و حداقل هشت یا 9 روز زمان دارد تا با همه نفرات تمرین کند. 

با این حساب پرسپولیس می‌تواند چند روز نخست تمرینات در تعطیلات نوروزی را به عنوان گرد آمدن نفرات کنار هم در نظر بگیرد و برای 7 تا 8 روز باقی‌مانده تا آن مسابقه جهت برگزاری تمرینات جدی برنامه‌ریزی کند. 

همچنین با توجه به اینکه آخرین بازی رسمی سرخ‌ها 27 اسفند مقابل این پیکان برگزار شده به نظر می‌رسد سه چهار روز بعد از شروع تمرینات یک بازی تدارکاتی هم در دستور قرار بگیرد تا بازیکنان تا حدودی در شرایط مسابقه قرار بگیرند. 

البته بعید است در این بازی هم نفرات ملی پوش به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد