Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مراجعه و با گزارشی مبنی بر سرقت خودروی سواری اش خواستار پی گیری سریع پرونده شد.   او ادامه داد: کارآگاهان تیم یکم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با دریافت این گزارش بلافاصله وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: مالباخته در تحقیقات اولیه پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت، تصمیم داشتم خودروی سواری ام را بفروشم و به همین خاطر آگهی فروش آن را در یکی از سایت‌های مجازی منتشر کرده و ۲۴ ساعت بعدو با فردی ناشناس آشنا که خودش را خریدار معرفی می‌کرد آشنا شدم و قراربازدید خودرو گذاشتیم. پس ازبررسی‌های آنها، خودرو را جلوی خانه ام پارک کردیم.   شفیع زاده افزود:‌مالک وسیله نقلیه پس از چند دقیقه متوجه سرقت خودروی خود می‌شود و کارآگاهان با توجه به این اظهارات در تحقیقات بعدی خود دریافتند ۲۴ ساعت قبل از سرقت خودرو، افرادی خودروی سواری دیگری را نیز به همین شیوه سرقت کرده اند.   او تصریح کرد: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با بررسی‌های علمی و ترسیم چهره فرضی عاملان سرقت، اعضای باند را شناسایی وبه طور نامحسوس تحت تعقیب قرار دادند.   رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه کنترل و مراقبت‌های پوششی خود توانستند متهمان پرونده که قصد سرقت خودروی دیگری داشتند را پس از بررسی یک خودرو آگهی شده در سایت مجازی، هنگام ارتکاب سرقت دستگیر کنند.   شفیع زاده با بیان اینکه  ۳ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودروی مسروقه از آنان کشف شد، افزود: اعضای باند علاوه بر سرقت این ۲ خودرو و مدارک آن، اقدام به کرایه گرفتن دستگاه‌های بازی کامپیوتری کرده و این دستگاه‌ها را نیز به فروش می‌رسانده اند.   او ادامه داد: تحقیقات با دستورات مقام قضایی از متهمان برای کشف زوایای دیگری از این پرونده ادامه دارد.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت خودرو فضای مجازی دستگیری سارقان سرقت خودرو پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق خودرو و موتور سیکلت به همراه کشف ۲ دستگاه موتور و یک دستگاه خودرو خبرداد و گفت: متهمان جوان و سابقه‌دار به بیش از ۱۰ فقره سرقت معترف شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی از دستگیری سارقان جوان خودرو و موتورسیکلت خبر داد و اظهارداشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت خودرو و ارجاع پرونده‌‌‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی از انجام تحقیقات میدانی و احراز هویت متهمان این پرونده‌ها خبر داد و بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در 26 فروردین ماه امسال با تعقیب و مراقبت چند ساعته، هر 2 سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 2 دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو مسروقه کشف که به همراه سارقان به مقر پلیس منتقل شدند.

دستگیری 5هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش 353 درصدی حریق

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بیش از 10 فقره سرقت خودرو و موتور سیکلت اعتراف کردند گفت: سارقان 28 الی 33 ساله دارای سوابق متعدد کیفری هستند که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه استفاده از وسایل حفاظتی بازدارنده در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است، از مردم خواست از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند 
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان
  • سارقان دام در کاشمر دستگیر شدند