Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب رویترز، تعداد جان‌باختگان کرونا در ایتالیا در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۳۶ نفر رسید. این در حالی است که این آمار در روز یکشنبه ۵۲۵ نفر بود.
شمار جان‌باختگان کرونا در این کشور از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۱۶ هزار و ۵۲۳ نفر رسیده است که بالاترین آمار در دنیا به شمار می‌آید.
در همین حال، در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۵۹۹ مبتلای جدید شناسایی شدند که از ۱۷ مارس (۲۷ مارس) پایین‌ترین رقم به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تعداد مبتلایان به ۱۳۲ هزار و ۵۴۷ نفر رسید.
به نوشته رویترز، کاهش شمار مبتلایان جدید ناشی از قرنطینه گسترده در این کشور بوده و امیدها برای مهار کرونا را افزایش داده است.
همچنین شمار بهبودیافتگان در روز دوشنبه ۲۲ هزار و ۸۲۷ نفر و روز یکشنبه ۲۱ هزار و ۸۱۵ تن بود.
کرونا در اسپانیا نیز سیر نزولی داشته اما در فرانسه همسایه شمالی ایتالیا، شمار جان‌باختگان افزایش یافته است.
برخی مقام‌های اروپایی نسبت به تاثیر ویرانگر کرونا بر آینده اتحادیه اروپا هشدار داده‌اند و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نیز این ویروس را بزرگ‌ترین آزمون پیش روی این اتحادیه از زمان تاسیس آن دانست.

برچسب‌ها آنگلا مرکل کرونا فرانسه ایتالیا اتحادیه اروپا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آنگلا مرکل کرونا فرانسه ایتالیا اتحادیه اروپا آنگلا مرکل کرونا فرانسه ایتالیا اتحادیه اروپا جان باختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر

به گزارش قدس آنلاین، وزارت رسیدگی به حوادث حکومت سرپرست طالبان در نشستی اضطراری با نمایندگان شماری از نهادهای کمک‌رسان در کابل، خواهان رسیدگی به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی شد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است که نمایندگان اوچا، سازمان جهانی غذا، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، سازمان بین‌المللی مهاجرت، موسسه اکتید و شورای پناهندگان دانمارک در این نشست حضور داشتند.

در عین حال، سازمان هواشناسی وزارت حمل و نقل و هوانوردی حکومت سرپرست طالبان در بیانیه‌ای از احتمال بارش باران در ۱۴ ولایت این کشور در روز ۲۹ فروردین(فردا) خبر داده است.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، ولایت‌های هرات، فراه، نیمروز، هلمند، قندهار، زابل، پکتیکا، خوست، پکتیا، غزنی، بامیان، دایکندی، ارزگان و غور روز چهارشنبه شاهد بارندگی و سیلاب‌ خواهند بود.

در چند روز اخیر بسیاری از ولایات افغانستان شاهد بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب بوده اند.

 سایق جانان سخنگوی وزارت رسیدگی به حوادث حکومت سرپرست طالبان به تازگی در بیانیه‌ای گفت که وقوع سیل‌ علاوه بر تلفات جانی، باعث تخریب نزدیک به ۶۰۶ خانه و یک هزار و ۹۵۰ زمین کشاورزی شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل