Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی که با انتخاب سوژه‌های خود از یک سایت فروش کالا اقدام به سرقت‌های حیله‌گرانه می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مراجعه و با گزارشی مبنی بر سرقت خودروی سواری‌اش خواستار پیگیری سریع پرونده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جواد شفیع‌زاده افزود: کارآگاهان تیم یکم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با دریافت این گزارش بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: مالباخته در تحقیقات اولیه پرونده به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت، تصمیم داشتم خودروی سواری‌ام را بفروشم و به همین خاطر آگهی فروش آن را در یکی از سایت‌های مجازی منتشر کرده و 24 ساعت بعد و با فردی ناشناس آشنا که خودش را خریدار معرفی می‌کرد، آشنا شدم و قرار بازدید خودرو گذاشتیم، پس از بررسی‌های آن‌ها، خودرو را جلوی خانه‌ام پارک کردیم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت:‌ مالک وسیله نقلیه پس از چند دقیقه متوجه سرقت خودروی خود می‌شود و کارآگاهان با توجه به این اظهارات در تحقیقات بعدی خود دریافتند 24 ساعت قبل از سرقت خودرو، افرادی خودروی سواری دیگری را نیز به همین شیوه سرقت کرده‌اند.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با بررسی‌های علمی و ترسیم چهره فرضی عاملان سرقت، اعضای باند را شناسایی و به‌طور نامحسوس تحت تعقیب قرار دادند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه کنترل و مراقبت‌های پوششی خود توانستند متهمان پرونده که قصد سرقت خودروی دیگری داشتند را پس از بررسی یک خودرو آگهی شده در سایت مجازی، هنگام ارتکاب سرقت دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه در این خصوص 3 متهم دستگیر و 2 دستگاه خودروی مسروقه از آن‌ها کشف شد، گفت: اعضای باند علاوه بر سرقت این 2 خودرو و مدارک آن، ‌اقدام به کرایه گرفتن دستگاه‌های بازی کامپیوتری کرده و این دستگاه‌ها را نیز به‌فروش می‌رسانده‌اند.

شفیع‌زاده اظهار کرد: تحقیقات با دستورات مقام قضایی از متهمان برای کشف زوایای دیگر از این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئيس پليس آگاهی خراسان رضوی سايت فروش كالا سرقت خودرو پلیس آگاهی خراسان رضوی سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد

سرهنگ مقصود رستگار در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان شمالی ۲۱ سارق و مالخر شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در این رابطه ۸۵ فقره سرقت نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و … از جمله این سرقت‌ها بود، یادآور شد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6085119

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت