Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@05:20:25 GMT

جزئیات جدید از نحوه استفاده از بیمه بیکاری

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۰۷۲

شاکرمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضهار داشت: بخشی از حمایت‌های ده رسته شغلی دولتی به بنگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.

اخبار اجتماعی- وی گفت: مشکلات بیکار شدگان بیمه خویش فرما از طریق تسهیلات ارزان قیمت ۴ درصد انجام خواهد شد.

افرادی که مورد حمایت هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند یارانه‌هایی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حال حاضر ۲۶۰ هزار مستمری بگیر بیمه‎بیکاری در کشور وجود دارند و به دلیل اینکه با شیوع بیماری کرونا مستمری بگیران بیمه بیکاری افزایش می‌یابند از رئیس‌جمهور درخواست کردیم مبلغی را برای آن‌ها اختصاص دهد.

وی گفت: سامانه‌ای طراحی شده است و خدمات به صورت الکترونیکی به افرادی که درخواست بیمه بیکاری دارند ارائه می‌شود.  بیمه بیکاری در نظر گرفته شده برای افرادی که به علت حوادث پیش بینی نشده بیکار شدند، محدود است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیمه بیکاری مستمری بگیران مستمری بگیران بیمه بیکاری ویروس کرونا معاون وزیر تعاون بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد

سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

 وی گفت: به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

منبع: تسنیم

tags # بازنشستگی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • شارژ ۹ میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد