Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین سخنگوی مقر نخست‌وزیری بریتانیا در شماره ۱۰ خیابان داونینگ در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«نخست‌وزیر از یکشنبه شب (۱۷ فروردین) به علت تداوم علائم عفونت کروناویروس در بیمارستان سنت‌توماس در لندن تخت مراقبت پزشکی قرار گرفته است. وضعیت نخست‌وزیر در دوشنبه بعدازظهر بدتر شد و بر اساس توصیه تیم پزشکی‌اش به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر از دومینیک راب، وزیر خارجه که وزیر اول کابینه خواسته است در هر جایی خواسته است هر جا که ضروری بود به عنوان قائم‌مقام او عمل کند.»

بر اساس گزارش‌ها بوریس جانسون در بخش‌ مراقبت‌های ویژه به دستگاه تنفسی مصنوعی متصل نشده است و هشیار است و به عنوان یک اقدام احتیاطی به این بخش منتقل شده است.

نخست‌وزیر بریتانیا به علت ادامه علائم کرونا در بیمارستان بستری شد کد خبر 498650 برچسب‌ها كروناويروس انگلیس - بوریس جانسون بريتانيا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس انگلیس بوریس جانسون بريتانيا نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان با بیان این که امروزه شاخص مرگ مادران در اثر عوارض بارداری و زایمان، یکی از مهم‌ترین شاخص ‎های توسعه در جامعه به شمار می‌آید گفت: یکی از اولویت‌های مهم حوزه سلامت، مراقبت ویژه از مادران باردار نیازمند مراقبت‌های ویژه به شمار می‌رود لذا از ابتدا سال جاری تاکنون هزار و ٣١٣ مورد مراقبت مادران باردار توسط ماما‌ها انجام شده که ٢٣٢ مورد ازآن‌ها مادران مراقبت ویژه و نیازمند پیگیری فوری بوده اند و تعداد دو هزار و١٣٧ مورد مراقبت کودکان زیر ۵سال انجام شده است.
دکتر محمود ولایتی افزود: ٧١٣ دز واکسن روتین کودکان و ١۴٢ دز واکسن هاری در این مدت تزریق و برای ١٨۵ نوزاد ۳ تا ۵ روزه نیز غربالگری انجام شد.
وی گفت:هفت هزارو۴۰٨ بیمار نیز در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان توسط پزشکان ارائه خدمت شدند و ٩٢٢ خدمت سرپایی نیز توسط پرستاران و ۵٣٩مورد بستری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین