Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@05:02:12 GMT

تسلیت سید حسن خمینی به علیرضا منصوریان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۱۳۹

تسلیت سید حسن خمینی به علیرضا منصوریان

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در تماس تلفنی با منصوریان ضایعه فقدان پدر او را به وی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و ضمن طلب مغفرت برای آن مرحوم، صبر و اجر بازماندگان را از خداوند مسألت کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا سید حسن خمینی علیرضا منصوریان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زنوزی با خانواده هوادار فقید تراکتور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتور صبح امروز راهی منزل شخصی مرحوم احد قولی لاله شد و با فرزند، همسر و سایر اعضای خانواده آن مرحوم دیدار و گفتگو کرد. مهندس زنوزی، لوح یادبود باشگاه و پیراهن شماره ۱۲ تیم تراکتور با نام «احد قولی لاله» را به خانواده آن مرحوم اهدا کرد.

مالک باشگاه تراکتور در این دیدار گفت: از این اتفاق ناگوار بسیار متأثر و اندوهگین هستم. متأسفانه طی روز‌های گذشته در تبریز حضور نداشتم و به همین دلیل نتوانستم در مراسمات شرکت کنم. همه ما از این پس در کنار عطا و خانواده‌اش خواهیم بود و از هیچ کمکی به خانواده مرحوم قولی لاله دریغ نخواهم کرد.

گفتنی است، مرحوم احد قولی لاله اواخر نیمه نخست دیدار دو تیم تراکتور و ذوب آهن اصفهان به علت سکته مغزی با آمبولانس عازم بیمارستان شده بود که متاسفانه فردای آن روز دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار زنوزی با خانواده هوادار فقید تراکتور
  • تسلیت سید حسن خمینی به محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • حضور فرزند رهبر انقلاب در تشییع مرحوم الله احمدی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی