Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:07:11 GMT

۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۱۴۳

۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندرآبادی شامگاه دوشنبه در نشست کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در روزهای گذشته، افزون بر ۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی به صورت اینترنتی و با همکاری اداره کل پست، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بخش خصوصی، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری سمنان در نقاط مختلف استان توزیع شد، ابراز کرد: اطلاع رسانی از توزیع اقلام بهداشتی در تمامی نقاط استان سمنان به صورت مستمر از سوی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاید تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بازار شهرستان‌های استان، با مشکلاتی همراه باشد اما با توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی، هم استانی‌ها با حداقل قیمت و بدون حضور در بیرون از خانه، به اقلام بهداشتی دسترسی پیدا کنند.

ابراز رضایت از عملکرد ستاد کرونای استان سمنان

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان، بیان کرد: وزیر معین استان سمنان در ستاد ملی مقابله با کرونا در نامه‌ای که اخیراً به معاون اول رئیس جمهوری ارسال و از اقدام‌های انجام‌شده در بحث مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان ابراز رضایت کرده است که این امر نشان از تلاش تمامی کمیته‌های استانی در سمنان برای مقابله با کرونا ویروس است اما نیاز است که به طور مشخص، بانک‌های عامل در استان به مصوبه‌هایی که ستاد مقابله با کرونا ویروس ارائه می‌دهد، توجه کنند و از اقدام‌های جزیره‌ای خودداری شود.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه توجه به معیشت اقشار مردم و اقتصاد کشور در کنار مقابله با کرونا ویروس باید به طور مشترک در دستورکار باشد، گفت: شیوع کرونا ویروس شاید پدیده‌ای عجیبی در جهان باشد که تاکنون بشر آن را تجربه نکرده و باید از آن درس گرفت.

سعید متقی با بیان اینکه باید بر اساس تحلیل‌ها، جهان را به دو بخش بعد و قبل از کرونا ویروس تقسیم کرد و این آمادگی برای آینده وجود داشته باشد تا جهان برای مقابله با هر بحرانی هماهنگ باشد، بیان داشت: شیوع این ویروس در استان سمنان، باوجود تمام مشکلات و گرفتاری‌هایی که داشته، فرصتی مناسب برای رفع نقاط ضعف در بحث مدیریت بحران است.

کد خبر 4894126

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان ویروس کرونا سمنان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان طرح غربالگری بارش باران روز طبیعت ماسک طبی بیرجند استانداری قزوین مقابله با کرونا ویروس استان سمنان اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است

علی آبادی  در حاشیه افتتاح واحدهای صنعتی در گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» با توسعه کمی و کیفی صنعت و با همراهی مردم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: سمنان استانی صنعتی و دارای ظرفیت‌های زیادی در تحقق شعار امسال است و دولت سیزدهم حمایت ویژه از صنعت این استان به منظور جهش تولید با مشارکت مردمی را دنبال می‌کند.

علی آبادی با اشاره به سفر خود یک روز زودتر از سفر رییس جمهور به استان سمنان، بیان کرد: با نیت بررسی، جمع‌بندی وضعیت صنعت از امروز در قالب سومین سفر به این دیار آمده‎‌ام.

این مسوول اضافه کرد: بخشی از برنامه سفر رییس جمهور به استان سمنان بازدید از واحدهای صنعتی و برگزاری جشن احیای واحدهای تولیدی است و بر همین مبنا، تخصیص اعتبارات به بخش صنعت به منظور جهش تولید مدنظر است

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • بسته دو ؛ مشروح فعالیت‌های وزرا در استان سمنان
  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار