Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@20:21:14 GMT

انواع بخارشوی را برای تمیزی سطوح چند بخریم؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۱۵۸

انواع بخارشوی را برای تمیزی سطوح چند بخریم؟

قیمت انواع  انواع بخارشوی  در بازار به شرح زیر است:

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع درب ساختمان

درب‌های ساختمان یکی از عناصر اساسی در طراحی و ساخت هر ساختمانی محسوب می‌شوند. انتخاب درب مناسب برای ساختمان، علاوه بر حفاظت از امنیت ساکنان، نقش مهمی در دکوراسیون سازه ایفا می‌کند. درب‌های ساختمانی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. برای انتخاب بهترین گزینه باید انواع درب ساختمان را بشناسید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی و بررسی انواع درب ساختمان بپردازیم. اگر شما هم قصد انتخاب درب مناسبی را برای ساختمان خود دارید، در این مطلب با ما همراه باشید.

انواع درب ساختمان

درب‌های ساختمانی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که می‌توانید از لاریکس شاپ خریداری کنید. این درب‌ها در مدل‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که در ادامه، این درب‌های را دسته‌بندی کرده و معرفی خواهیم کرد:

انواع درب ساختمان بر اساس جنس

در تولید درب‌های ساختمانی از متریال مختلفی استفاده می‌شود که به شرح زیر هستند:

درب‌های چوبی

درب چوبی یکی از انواع درب‌هایی است که به دلیل زیبایی، ایمنی و عمر طولانی خود، محبوبیت زیادی دارد. این نوع درب‌ها معمولاً در داخل ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند زیبایی و شکوه بیشتری به فضا اضافه کنند.

یکی از ویژگی‌های بارز درب‌های چوبی، عایق صدا بودن آن‌ها است. همچنین، درب‌های چوبی به دلیل ظاهر زیبا و شیکی که دارند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای درب‌های داخلی مانند درب اتاقی به شمار می‌روند. این درب‌ها نسبتاً سبک و قابل حمل هستند اما نصب آن‌ها باید توسط نصاب انجام شود.

درب‌های فلزی

درب‌های فلزی یکی از محصولات محبوب در صنعت ساختمانی هستند که در طراحی و اجرای ساختمان‌ها به کار می‌روند. یکی از ویژگی‌های مهم درب‌های فلزی، مقاومت بالای آن‌ها است. این درب‌ها در برابر ضربه‌ها و فشارهای زیاد مقاوم هستند. این ویژگی باعث می‌شود که درب‌های فلزی برای استفاده در محیط‌هایی که نیاز به امنیت بالا دارند، مانند بانک‌ها، ادارات و مراکز امنیتی، مناسب باشند. درب‌های فلزی دارای یک صفحه فولادی و فوم عایق هستند.

با پیشرفت تکنولوژی، طرح‌های متنوع و جذابی برای درب‌های فلزی طراحی شده است. امروزه می‌توان درب‌های فلزی با طرح‌های مدرن و زیبا، همراه با رنگ‌های متنوع را در بازار یافت.

درب‌های شیشه‌ای

درب‌های شیشه‌ای یکی از انواع درب ساختمان بسیار زیبا و شیک هستند که در خانه یا مکان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ به‌خصوص در ورودی‌های مغازه‌ها و پاساژها، درب‌های شیشه‌ای می‌توانند جذابیت ویژه‌ای به مکان بدهند.

این نوع درب‌ها باعث می‌شوند که نور بیشتری به داخل محیط وارد شود و حس دلپذیر و آرامش‌بخش برای ساکنین ایجاد می‌کنند.

با این حال، یکی از معایب اصلی درب‌های شیشه‌ای، شکننده بودن آن‌ها است؛ بنابراین برای استفاده از این نوع درب‌ها باید بسیار محتاط بود و از شیشه‌های دوجداره و محکم استفاده کرد تا احتمال شکستن آن‌ها کاهش یابد.

درب‌های فایبرگلاس

درب‌های فایبرگلاس یکی دیگر از انواع درب ساختمان هستند که به‌عنوان درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع درب‌ انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال یک گزینه بادوام و مقرون‌به‌صرفه هستند.

درب‌های فایبرگلاس مقاوم و سخت هستند. این ویژگی‌ باعث می‌شود که این نوع درب‌ها برای مصارف مختلفی از جمله درب ورودی ساختمان، درب‌های حیاط و ... مناسب باشند.

درب‌های پی وی سی

درب‌های پی وی سی، یک گزینه عالی برای استفاده در منازل و محل کار هستند. این درها به دلیل وزن سبکی که دارند، به‌آسانی نصب می‌شوند و با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی که دارند، زیبایی خاصی به محیط اضافه می‌کنند. البته نصب درب‌های پی وی سی باید توسط نصاب انجام شود.

یکی از مزایای اصلی درب‌های پی وی سی، عدم خوردگی آن‌ها است. همچنین، این درب‌ها نیاز به نگهداری ندارند. درب‌های پی وی سی، عایق‌های خوبی در برابر آب، صدا، گرمایش و سرمایش هستند و بنابراین به‌عنوان درب ضد آب برای استفاده در درب حمام، سرویس بهداشتی و دیگر مکان‌ها بسیار مناسب می‌باشند. اگر به دنبال یک گزینه مقرون‌به‌صرفه و کارآمد هستید، حتماً به درب‌های پی وی سی توجه کنید. البته در صورتی که قصد خرید درب ضد آب ارزان قیمت با ضمانت ضد آب بودن را دارید میتوانید از درب ضد آب ABS نیز استفاده کنید . روکش پی وی سی از مقاومت پایین تری نسبت به ABS برخوردار است .

درب‌های ام دی اف

درب‌های ام دی اف یک گزینه جذاب و متفاوت برای افرادی هستند که به دنبال یک طراحی منحصربه‌فرد و زیبا برای درب خانه‌شان می‌باشند. این درب‌ها با استفاده از چوب روسی و تکنولوژی سی ان سی تولید شده و طرح‌های زیبا و دقیقی بر روی آن‌ها حکاکی می‌شود.

علاوه بر این، استفاده از چوب روسی در تولید درب‌های ام دی اف، باعث مقاومت بالا و طول عمر بیشتر این درب‌ها می‌شود. همچنین این نوع درب‌ها علاوه بر زیبایی، دارای عملکرد بسیار خوبی نیز هستند و می‌توانند یک انتخاب عالی برای هر خانه‌ای باشند.

درب‌های اچ دی اف

درب‌های اچ دی اف یکی از انواع درب ساختمان چوبی هستند که از تخته فیبر ساخته شده و بافت فشرده چوبی دارند. این نوع درب‌ها به دلیل بافت خاص خود، رنگ‌پذیری کمتری دارند.

همچنین، از دیگر مزایای این نوع درب‌ها، مقرون‌به‌ٌصرفه‌بودن قیمت درب اچ دی اف است. این نوع درب‌ها به دلیل استفاده از مواد ارزان‌تر در تولید، به‌عنوان یک گزینه اقتصادی برای درب‌های داخلی ساختمان شناخته می‌شوند.

با توجه به ویژگی‌های مثبتی که درب‌های اچ دی اف دارند، انتخاب مناسبی برای استفاده در ساختمان‌های مسکونی، تجاری یا اداری هستند. از آنجایی که این درب‌ها در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها موجود هستند، می‌توانند با هر نوع دکوراسیون داخلی سازگار باشند.

درب‌های آلومینیومی

در حال حاضر، استفاده از درب‌های آلومینیومی به‌عنوان یک گزینه محبوب برای انواع مختلف فضاها از جمله ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی، به‌شدت گسترش یافته است.

یکی از ویژگی‌های برجسته درب‌های آلومینیومی، عدم خوردگی آن‌ها است. این ویژگی باعث می‌شود که درب‌های آلومینیومی برای استفاده در محیط‌هایی با رطوبت بالا و شرایط نامساعد دیگر، بسیار مناسب باشند. علاوه بر مقاومت بالای آن‌ها در برابر خوردگی، درب‌های آلومینیومی دارای وزن سبکی هستند که نصب و استفاده از آن‌ها را راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند.

انواع درب ساختمان بر اساس کاربرد

در این قسمت نوبت به معرفی انواع درب ساختمان بر اساس کاربرد می‌رسد:

درب‌های ضدسرقت

درب‌های ضدسرقت به‌عنوان یکی از ابزار اصلی برای حفظ امنیت در ساختمان‌ها شناخته می‌شوند. اهمیت استفاده از این درب‌ها برای حفظ جان و مال ساکنین به‌خصوص در شهرهای پرجمعیت بسیار بالا است.

این درب‌ها معمولاً از جنس فولاد یا شیشه‌های ضدگلوله ساخته می‌شوند که باعث افزایش وزن و سختی آن‌ها می‌شود.

نصب و استفاده از درب‌های ضد سرقت نیاز به تخصص و دقت دارد؛ بنابراین، بهتر است از خدمات استادکاران متخصص در این زمینه استفاده کرد تا نصب صحیح و ایمن این درب‌ها انجام شود.

ناگفته نماند که قیمت درب ضدسرقت بیشتر از سایر انواع درب‌ها است؛ اما ارزش خرید را دارد، چرا که می‌تواند از جان و مال ساکنین محافظت کند.

شما می‌توانید برای خرید انواع درب ساختمان ضدسرقت مانند ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت دوقاب، ضد سرقت ایرانی، ضد سرقت ارزان و ضد سرقت لوکس به لاریکس شاپ مراجعه کنید. قیمت درب ضد سرقت لوکس در لاریکس شاپ بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید یک خرید مقرون‌به‌صرفه درب ضد سرقت ارزان انجام دهید.

درب‌های ضد حریق

درب ضد حریق یکی از اصولی‌ترین عوامل ایمنی در هر ساختمانی است. این نوع درب‌ها به‌منظور حفظ جان افراد و اموال آن‌ها در برابر خطرات آتش‌سوزی طراحی شده‌اند.

استفاده از درب ضد حریق به‌ویژه در مکان‌های عمومی، ادارات، ساختمان‌های مسکونی و تجاری بسیار حیاتی است. این نوع درب‌ها معمولاً از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش هستند.

در فرآیند ساخت این درب‌ها از به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌شود و قبل از عرضه به بازار تحت آزمایش‌های دقیق و متعددی قرار می‌گیرند.

انواع درب ساختمان بر اساس عملکرد

در این قسمت از معرفی انواع درب ساختمان می‌خواهیم به بررسی انواع درب با توجه به عملکرد آن‌ها بپردازیم:

درب‌های تاشو

درب‌های تاشو یکی از انواع درب‌های زیبا و کاربردی هستند که معمولاً در محیط‌های خارجی مانند باغ و ایوان استفاده می‌شوند. این درب‌ها به‌صورت تکی یا پارتیشن‌های تاشو قابل نصب هستند و باعث زیبایی محیط می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های بارز درب‌های تاشو، ظاهر جذاب آن‌ها است. این درب‌ها معمولاً از جنس چوب یا فلز ساخته می‌شوند. نصب و استفاده از درب‌های تاشو نیز بسیار ساده است؛ اما باید یک نصاب ماهر این درب‌ها را نصب کند. این درب‌ها با یک سیستم تاشو قابل باز و بسته شدن هستند و نیازی به فضای بزرگ برای باز شدن ندارند. همچنین این درب‌ها قابلیت نصب و تعویض آسان دارند و می‌توانند به‌راحتی با محیط دیگر تطابق پیدا کنند.

درب‌های دو سویه

درب‌های دو سویه یکی از انواع درب‌های ساختمانی هستند که امکان باز شدن از هر دو سمت را فراهم می‌کنند. این درب‌ها دارای لولاهایی هستند که روی قاب درب نصب شده‌اند و اجازه می‌دهند تا درب به سمت داخل یا بیرون باز شود.

درب‌های دوطرفه به دلیل امکان استفاده از هر دو سمت، برای مکان‌هایی که تردد بالا یا فضای محدود دارند، بسیار مناسب هستند. این نوع درب‌ها معمولاً در ادارات، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و ساختمان‌های عمومی استفاده می‌شوند.

درب‌های دوطرفه به دو صورت ساخته می‌شوند: درب‌هایی که فقط به زاویه ۹۰ درجه می‌توانند بچرخند و درب‌هایی که امکان چرخش در زاویه بیشتر را دارند. انتخاب نوع مناسب درب دوطرفه بستگی به نیاز و محیط مورد استفاده دارد.

درب‌های کشویی

درب‌های کشویی یکی از انواع درب ساختمان هستند که با استفاده از غلتک‌های فلزی در امتداد یک مسیر حرکت می‌کنند. این درب‌ها از جنس فلزی، چوبی و شیشه‌ای تهیه می‌شوند.

در گذشته، از درب‌های کشویی برای کارگاه‌ها و گاراژها استفاده می‌شد؛ اما امروزه، این نوع درب‌ها به‌عنوان یک راه‌حل کارآمد و جایگزین برای ادارات و مکان‌های شلوغ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از درب‌های کشویی به دلیل اشغال فضای کمتر و افزایش کارایی، به‌عنوان یک گزینه مناسب برای مکان‌های با فضای محدود محسوب می‌شود. همچنین این درب‌ها به دلیل ساختار ساده و کاربردی خود، به‌راحتی توسط نصاب حرفه‌ای نصب می‌شوند.

درب‌های چرخان یا گردان

درب‌های چرخان یا گردان به‌طور خاص برای استفاده در مکان‌های پرترافیک و ساختمان‌های بلند طراحی شده‌اند و به‌صورت اتوماتیک کار می‌کنند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های درب‌های چرخان اتوماتیک، عدم اتلاف انرژی حرارتی است. با توجه به اینکه این درب‌ها به‌طور اتوماتیک باز و بسته می‌شوند، انرژی حرارتی در داخل ساختمان حفظ شده و از اتلاف آن جلوگیری می‌شود.

همچنین، درب‌های چرخان از ورود صدای بیرون به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. این ویژگی مخصوصاً برای مکان‌های پرترافیک، مانند بیمارستان‌ها و ساختمان‌های عمومی، بسیار مهم است و به افزایش راحتی و آرامش افراد کمک می‌کند.

همچنین درب‌های چرخان اتوماتیک نیاز به تعمیرات مکرر ندارند. با تکنولوژی پیشرفته‌ای که در این درب‌ها استفاده می‌شود، احتمال خرابی کمتر شده و نیاز به تعمیرات فراوان کاهش می‌یابد.

درب‌های پیوت

درب‌های پیوت یکی از انواع درب ساختمان هستند که به وسیله یک لولای محوری کار می‌کنند. این نوع درب‌ها به جای نصب لولا روی دیوار، به زمین و سقف متصل می‌شوند که ظاهری جذاب و زیبا به ساختمان می‌بخشند.

استفاده از درب‌های پیوت برای درب‌های ورودی ساختمان بسیار مناسب است، زیرا این نوع درب‌ها به ساختمان، زیبایی و شکوه بیشتری می‌بخشند. همچنین این درب‌ها باز و بسته شدن آسانی دارند و از لحاظ عملکردی نیز بسیار کارآمد هستند.

از دیگر مزایای استفاده از درب‌های پیوت می‌توان به مقاومت بالا و طول عمر بالای این نوع درب‌ها اشاره کرد. با توجه به اینکه درب‌های پیوت به زمین و سقف متصل می‌شوند، مقاومت بیشتری نسبت به فشار و ضربه دارند.

خرید انواع درب ساختمان

برای خرید انواع درب ساختمان باکیفیت و قیمت مناسب می‌توانید به لاریکس شاپ مراجعه کنید. لاریکس شاپ اقدام به تولید و فروش انواع درب داخلی ، درب ضد سرقت، درب ضد آب و درب hdf با بالاترین کیفیت می‌کند. شما می‌توانید درب مورد نظر خود را سفارش بدهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

دیگر خبرها

  • انواع درب ساختمان
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • انواع گل مژه و درمان آن
  • کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • قند خون بالا و چربی خون با افزایش خطر اضطراب و افسردگی مرتبط است
  • جفت در بروز دیابت بارداری نقش دارد