Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:16:40 GMT

شروع بازی‌ها بدون حضور تماشاگران است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۲۹۵

شروع بازی‌ها بدون حضور تماشاگران است

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد درصورت از سرگیری مسابقات، بازی‌های ابتدایی بدون حضور تماشاگران خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، لشگری تصریح کرد: اینکه از چه زمانی بتوانیم تمرینات و مسابقات را شروع کنیم، قطعا به تصمیمات و بررسی‌های کشوریِ ستاد ملی مبارزه با کرونا برمی‌گردد و باتوجه به شیوع ویروس و شرایط جامعه، نظر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او عنوان کرد: همانطور که ما به صورت پلکانی تصمیم به تعطیلی تمرینات و مسابقات گرفتیم، به صورت پلکانی هم مجددا شروع خواهد شد. برای مثال، ابتدا می‌گوییم تمرینات برگزار شود، بعد از آن مسابقات بدون تماشاگر باشد و ... .

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شد: ما حتی در اواخر بهمن‌ماه که ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش تشکیل شد، از همان ابتدا به بررسی‌های لازم پرداختیم و نخستین مسابقات را در هفته بیست و یکم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران و براساس پروتکل‌های انجام شده، برگزار کردیم و این، اولین قدم ما بود. وقتی هم دیدیم که کرونا شیوع بیشتری پیدا کرد و آمار مبتلایان به سرعت بالا می‌رود، مجبور به تعطیلی تمرینات و مسابقات گرفتیم.

 

لشگری با بیان اینکه الان وزارت بهداشت در حال بررسی شیوع ویروس کرونا در کشور است، اظهار کرد: اگر تعداد مبتلایان به کرونا سیر نزولی بگیرد، می‌توانیم با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، مجددا تمرینات تیم‌ها را شروع کنیم ولی کادر فنی، بازیکنان و ... تیم‌ها باید غربالگری شوند و قبل از شروع تمرینات، تست‌های لازم گرفته شود.

 

او عنوان کرد: در زمان شروع تمرینات، باید ورزشگاه‌ها، رختکن‌ها و ... ضد عفونی شود تا ورزشکاران در یک محیط سالم تمرینات‌شان را پیگیری کنند؛ بعد از آن، اگر دیدیم روال به همین شکل پیش رفت و پیک بیماری را نداریم، آن وقت ان‌شاالله اجازه برگزاری بازی‌ها را به مرور و بدون حضور تماشاگران می‌دهیم و امیدوار هستیم به نقطه امنی برای برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران برسیم.

فدراسیون پزشکی - ورزشی ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، احکام کمیته انضباطی درخصوص دیدار استقلال و آلومینیوم اعلام شد که اراکی ها باید یکی از مسابقات خانگی خود در استادیوم امام خمینی (ره) را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

در این مسابقه که با حواشی هم همراه بود، تعدادی از هواداران استقلالی با استفاده از شلوغی ورزشگاه، وارد زمین مسابقه شدند و در نقش جیمی جامپ، منجر به توقف بازی شدند و البته حواشی نیز برای سیدحسین حسینی نیز پیش آمد.

در این میان، کمیته انضباطی پس از جریمه انضباطی و مالی استقلال و دو بازیکن این تیم به نام های حسینی و مرادمند، ایرالکو را نیز با جریمه و محرومیت روبرو کرده است.

طی حکم صادره، آلومینیوم باید یکی از دیدارهای خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند که این حکم پس از قطعیت دادنامه به مرحله اجرا می رسد.

بدین ترتیب اگر حکم اراکی ها قطعی شود، هواداران این تیم در بازی با فولادحق حضور در استادیوم را نخواهند داشت.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

???? باشگاه آلومینیوم اراک:
تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه 
مستند: ماده 86
تنبیهات: 200 میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره 2069  پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

???? حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)
تخلف: رفتار غیرورزشی
مستند: ماده 64
تنبیهات: 20 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال