Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:55:32 GMT

 فوتبالیستی که روزی ۲۵ نخ سیگار می‌کشید!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۶۷۶

 فوتبالیستی که روزی ۲۵ نخ سیگار می‌کشید!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، داریو هوبنر، ستاره پیشین فوتبال ایتالیا که سابقه بازی در تیم‌های برشا و پیاچنزا را دارد، یکی از آن دسته بازیکنانی بود که همانقدر که به داشتن توانایی گلزنی در کالچو معروف بود، به داشتن یک زندگی پرحاشیه شهرت داشت. هوبنر که در اواخر ماه جاری ۵۳ ساله می‌شود، در اواخر دوران بازیگری‌اش به موفقیت‌هایی در کالچو دست پیدا کرد که مهمترین آن‌ها کسب عنوان آقای گل سری A به صورت مشترک با دیوید ترزگه، مهاجم سابق یوونتوس در فصل ۰۲-۲۰۰۱ با ثبت ۲۴ گل در لیگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در دوران بازیگری‌اش به «گاومیش» ملقب بود، درباره روز‌های پرحاشیه حرفه‌اش به سایت «کوتیدیانو» گفت: من روزی حداقل ۲۰ تا ۲۵ نخ سیگار می‌کشیدم و این کار را هم در ملاء عام انجام می‌دادم. هیچ یک از مربیانم هم هرگز سعی نکردند که مانعم شوند. تنها چیزی که برای آن‌ها اهمیت داشت، عملکرد من در زمین بازی بود. من کلی فعالیت ورزشی داشتم و همان هم مرا نجات داد. سرانجام ماه می‌سال گذشته سیگار را ترک کردم و الان فقط از سیگار‌های الکترونیکی استفاده می‌کنم.

هوبنر ادامه داد: در تمرینات، زمانی که اردوی‌مان نزدیک خانه ما در تریسته بود، پدرم مخفیانه برایم سیگار می‌آورد و مشروبات الکلی می‌آورد.

یکی از بخش‌های جنجالی دوران بازیگری هوبنر، ارتباط او با سعدی قذافی، پسر رهبر سابق لیبی بود، کسی که برای مدتی با هوبنر در تیم پروجا هم‌تیمی بود و در کنار هم یک زوج متخلف را تشکیل داده بودند. هوبنر در این باره هم گفت: یک بار من یک شیشه مشروبات الکلی به سعدی دادم. روز بعد او دیر به تمرینات آمد. با خودم گفتم که حتماً او به خودش آسیب رسانده است. اما همان موقع از راه رسید و از من تشکر کرد!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران سیگار کشیدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره ورزش و جوانان گلبهار گفت:این پویش به ابتکار گروه حفظ محیط زیست، هیات کوهنوردی، شهرداری، شورا در سه شنبه‌های آخر هرماه در بوستان‌های گلبهار اجرایی می‌شود.
رضا شهنازی  افزود:در نخستین گام از پویش، پر بازدید‌ترین بوستان گلبهار با مشارکت ۲۰ نفر از حامیان محیط زیست شهری پاکسازی شد.
او گفت: مشارکت و همدلی گسترده حامیان در پویش‌های پاکسازی محیط شهری می‌تواند نوید بخش آینده روشن برای محیط زیست شهری گلبهار باشد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • هشدار ترسناک دانشمندان در مورد استفاده از ویپ
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • نوجوانان از راه درست در مسیر تئاتر قدم بگذارند/ آموزشگاه‌های بازیگری به‌دنبال سرکیسه کردن