Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس والیبال گفت: کولاکوویچ مربی بود که با رفتارهای خود منتقدین زیادی را هم علیه خود و هم علیه فدراسیون به ساخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکبر خداوردی، کارشناس والیبال، درباره ارزیابی خود از وضعیت والیبال ایران در سال ۹۸ در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: سال گذشته به هر جهت فدراسیون والیبال با مشکلات متفاوتی مواجه بود مشکلاتی که قطعا عملکرد این رشته را تحت تاثیر قرار می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته فدراسیون از نظر مدیریتی روزهای بی‌ثباتی را سپری کرد، لیگ منظم و خوبی نداشتیم که در پایان هم نیمه‌کاره رها شد اما اتفاق‌های خوبی را داشتیم مانند صعود به المپیک برای دومین‌بار، قهرمانی جوانان در رقابت‌های جهانی دستاورد مهمی بود و از همه مهمتر برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون بود که این رشته مهم و پرطرفدار را از بلاتکلیفی نجات داد. در مجموع به نظرم عملکرد قابل قبولی را شاهد بودیم که امیدوارم در ادامه شرایط بهتری را هم شاهد باشیم.

او در مورد فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ گفت: کولاکوویچ مربی بود که با رفتارهای خود منتقدین زیادی را هم علیه خود و هم علیه فدراسیون به ساخت. البته کار این مربی تقریبا پس از المپیک هم با تیم ایران تمام شده بود پس با این شرایط به نظرم تصمیم بدی نبود. 

خداوردی در پایان توضیح داد: در حال حاضر انتظارات از والیبال بالاست و فدراسیون برای ادامه کار باید بهترین تصمیم را بگیرد. فکر می‌کنم زمانی کافی برای بررسی گزینه‌ها وجود داشته باشد و اگر قرار است مربی خارجی استفاده کنیم بهتر است گزینه مناسبی را انتخاب کنند و در غیر این صورت مربیان داخلی هم دانش و پتانسیل بالایی برای همکاری در این سطح را دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال کولاکوویچ کرونا سرمربی تیم ملی والیبال هم علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ انتخابات فدراسیون والیبال برگزار شد و میلاد تقوی با کسب بیشترین رای به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد. وحید مرادی هم که پیش از این سرپرستی و نایب رییسی فدراسیون را برعهده داشت، در دوره ریاست تقوی در فدراسیون ماندگار شد و به عنوان نایب رییس فعالیتش را پیگیری کرد.

حالا با گذشت یک ماه از ریاست جدید فدراسیون والیبال، تقوی هنوز در مورد پست دبیری فدراسیون تصمیم‌گیری نکرده و باید دید رییس جدید و جوان برای این پست چه گزینه‌ای را در نظر گرفته است. البته طبق پیگیری‌های خبرنگار مهر گویا امیرحسین منظمی گزینه تقوی برای پست دبیری فدراسیون والیبال است. منظمی در دوران ریاست ضیایی در فدراسیون والیبال به عنوان دبیر فدراسیون مشغول به فعالیت بود، او همچنین در دوره ریاست داورزنی هم عضو هیأت رییسه فدراسیون بود.

منظمی در انتخابات فدراسیون والیبال نامزد پست ریاست فدراسیون بود اما پیش از رأی‌گیری از حضور در انتخابات انصراف داد. البته شنیده می‌شود به غیر از منظمی دو گزینه دیگر در لیست تقوی برای پست دبیری فدراسیون هستند اما جدی‌ترین گزینه امیرحسین منظمی است.

کد خبر 6078476 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • واکنش مربی تیم ملی فوتسال به لغو سفر جام ملت‌های آسیا
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین