Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از روسای جوان یکی از فدراسیون‌های ورزشی در خانه سرمربی خارجی که سال گذشته از ایران رفته است؛ همچنان اقامت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  حضور مربیان خارجی در ورزش ایران همیشه با اتفاقات جالب‌توجهی همراه بوده است؛ در فوتبال ایران کمتر پیش می‌آید مربی یا بازیکن خارجی بدون دردسر راهی کشورش شود و معمولاً به دلیل عدم پرداخت حق‌وحقوق مربیان یا بازیکنان خارجی کار آن‌ها به شکایت می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر پرونده زیادی در فوتبال ایران از مربیان خارجی باز است. مربیانی همچون شفر، برانکو، کالدرون، ویلموتس در فیفا به دلیل عدم پرداخت حق‌وحقوقشان و همچنین قراردادهای یک‌طرفه که تنها به سود مربیان خارجی است، به فدراسیون جهانی شکایت کرده‌اند و حالا باید منتظر جریمه‌های سنگینی در فوتبال ایران باشیم.

اما نکته قابل‌توجه استفاده از امکانات مربیان خارجی پس از رفتن آن‌ها از ایران است. معمولاً مربیان خارجی در مدت‌زمان حضورشان در ایران به لحاظ اقامتی شرایط خیلی خوبی دارند و حالا شنیده می‌شود سال گذشته یکی از مربیان خارجی که در رده جوانان هدایت یکی از تیم‌های المپیکی کشورمان را برعهده داشته و اتفاقاً از مربیان به نام و سابقه‌دار در این رشته بوده در زمان ریاست جدید فدراسیون موردنظر برکنار شده؛ اما همچنان خانه آن مربی که از سوی فدراسیون برای او اجاره‌شده بود و در یکی از مناطق خوب پایتخت است، در اختیار رئیس فدراسیون مربوطه است و او در آنجا زندگی می‌کند. اتفاقی که خلاف آیین‌نامه فدراسیون‌های ورزشی است.

رئیس موردنظر یکی از روسای جوان است که به‌تازگی روی کار آمده است. با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان برخی از روسای بازنشسته از سمت خود کنار رفتند و جا برای مدیران جوان باز شد که می‌توان یک اتفاق خوشایند در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی باشد. اما نقض قوانین از سوی مدیران جوان و البته نادیده گرفتن این موضوع از سوی وزارت ورزش قابل‌چشم‌پوشی نیست و شاید وقت آن رسیده که متولیان ورزش نظارت بیشتری بر عملکرد مدیران جوان خود داشته باشند.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت ورزش المپیک مربیان خارجی رئیس فدراسیون ورزشی مربیان خارجی مدیران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال