Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@20:15:17 GMT

فوتبال چطور و از کجا آغاز خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۸۹۸

فوتبال چطور و از کجا آغاز خواهد شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر لشگری، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو ستاد کرونا در ورزش، در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، درباره سرنوشت مسابقات لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات اتخاذشده، ما کمترین میزان آلودگی را بین ورزشکاران داشتیم و توانستیم در این زمینه تصمیمات خوبی را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع مسابقات ورزشی قطع به یقین بستگی به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دارد که وضعیت بیماری را رصد می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که مسابقات فوتبال به چه شکلی و از چه زمانی شروع خواهد شد؟، گفت: همان‌طور که بعد از شیوع کرونا، فوتبال به صورت پلکانی تعطیل شد، به صورت پلکانی هم شروع خواهد شد؛ در واقع ما در ابتدا مسابقات را بدون تماشاگر اعلام کردیم و سپس مسابقات را تعطیل کردیم و در ادامه تمرینات تیم‌ها متوقف شد. در بازگشت نیز پلکانی عمل می‌کنیم و ابتدا تمرینات تیم‌ها آغاز می‌شود و بعد مسابقات بدون تماشاگر و سپس با تماشاگر برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شد: طبق رصد ویروس کرونا توسط وزارت بهداشت، زمانی که تعداد مبتلایان در جامعه کاهش یابد، با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی تمرین تیم‌ها را بعد از انجام غربالگری از بازیکنان و مربیان و ضدعفونی کردن محیط شروع می‌کنیم.

لشگری ادامه داد: زمانی که روند ابتلا به بیماری کندتر شود، اجازه برگزار مسابقات صادر خواهد شد. اگر اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد و بیماری رو به کاهش حرکت کند، هواداران در آخرین مرحله اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. البته در این زمینه به صورت شهر به شهر عمل خواهد شد چرا که روند بیماری در شهرهای مختلف متفاوت است. چه بسا تمرینات یک تیم زودتر از سایر تیم‌ها شروع شود.

او درباره پیش‌بینی خود از شروع مسابقات ورزشی نیز گفت: ما هیچ تاریخی را نمی‌توانیم اعلام کنیم که باعث به‌هم ریختگی وضعیت تیم‌ها شود و انسجام موجود را از بین ببرد. اما می‌دانیم تیم‌ها به آماده‌سازی نیاز دارند و برای آمادگی آن‌ها زمانی را در نظر می‌گیریم. البته این احتمال وجود دارد که در بیستم فروردین درباره شروع تمرینات تیم‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

عضو ستاد مقابله با ویروس کرونا درباره این‌که آیا لغو کامل مسابقات هم جزو برنامه‌های این ستاد است؟، تاکید کرد: لغو مسابقات فعلا روی میز ما نیست. شرایط به شکلی نیست که مسابقات فوتبال لغو شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال خواهد شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان