Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@11:01:54 GMT

ثبت رقم جدید شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۶۹۴۲

به گزارش جام نیوز،سازمان بهداشت جهانی اعلام داشت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از 1.21 میلیون نفر فراتر رفت و تقریبا 67.6 هزار نفر نیز جان باختند.

شبکه اسکای نیوز در این باره گزارش داد که براساس گزارش روزانه سازمان بهداشت جهانی، تعداد آلودگی های جدید کرونا ویروس در جهان در روز از 77 هزار نفر فراتر رفته و تعداد کل آنها 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

210.956 نفر است.

طبق آمار سازمان جهانی بهداشت، به مدت یک روز در جهان كرونا ویروس جدید در 77200 نفر مشاهده شد. تعداد قربانیان ویروس به 4810 نفر افزایش یافته است و اکنون تعداد کل آنها 67.594 نفر است.

بیشترین تعداد عفونت جدید در مناطق اروپا ثبت شده است. 33.932 نفر (اسپانیا، ترکیه و ایتالیا در بین سه گروه برتر) و در آمریکا 33.510 نفر ثبت گردید. همچنین اولین مورد "کووید-19" در سودان جنوبی کشف شد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسکای نیوز مبتلایان کرونا جهان سازمان بهداشت جهانی ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر

 وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز جاری رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۳۳ هزار و ۹۷۰ تن افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، به دنبال گذشت ۱۹۵ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین در این باریکه اعلام کرد شمار شهدای این تجاوز به ۳۳ هزار و ۹۷۰ تن و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۷۷۰ تن افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین تأکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت مورد کشتار علیه اهالی غزه شده است که در نتیجه آن ۷۱ شهید و ۱۰۶ زخمی به بیمارستان منتقل شده اند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: هنوز شماری از قربانیان در زیر آوار و در معابر باقی مانده اند و تیم های امدادرسانی و دفاع مدنی قادر به دسترسی به آنها نبوده اند.

وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش با اشاره به کمبود شدید امکانات بهداشتی و درمانی در شهر غزه و شمال نوار غزه، خواستار ایجاد بیمارستان و استقرار تیم های پزشکی بین المللی در این مناطق شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • ایران مرجع بهداشت منطقه است