Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس تایچی ایران گفت: این مسابقات اولین رویدادی در جهان محسوب می‌شود که به صورت آنلاین شکل گرفته و امیدوارم سایر کشور‌ها هم از این موضوع الگوبرداری کنند. تاریخ انتشار: 07:45 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۹۸۷

امیر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص فعالیت‌های ورزشی رشته تایچی اظهارداشت: کمیته تایچی فدراسیون ووشو از همان ابتدا بحث موضوع کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی گرفت تا افراد کمتر به بیرون از منزل بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل به این فکر افتادیم تا مسئولیت اجتماعی خودمان را در مورد جامعه پیرامون، مربیان و ورزشکاران انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما طرحی را به نام تایچی در خانه راه‌اندازی کرده‌ایم بدین مضمون که اکنون بیش از چهل روز است این طرح در کشور اجرایی می‌شود و افراد در منازل خودشان ورزش می‌کنند. خوشبختانه با حمایت‌هایی که از طرف معاونت همگانی وزارت ورزش صورت گرفته این برنامه به صورت روزانه از شبکه‌های تلویزیونی سلامت و ورزش برای علاقه‌مندان پخش می‌شود تا علاوه بر اینکه مردم با این ورزش آشنا شوند، کمک بسیاری زیادی هم به سلامت و حتی بهبود و ارتقای سیستم ایمنی بدن داشته باشد.

رئیس تایچی ایران تصریح کرد: در حال حاضر ما برنامه‌های آموزشی خودمان را چه از طریق فضای مجازی و چه از طریق تلویزیون روزانه در دو نوبت برای مردم داریم، هر چند که تمامی این فعالیت‌ها به صورت رایگان در حال اجرایی شدن است. البته پس از گذشت چهل روز به این جمع‌بندی رسیدیم تا طرح و ایده جدیدی را از خودمان ابداع کنیم تا به وسیله آن انگیزه بیشتری در بین مردم جامعه ایجاد کنیم و این بار مسابقات را به خانه ورزشکاران ببریم.

صدیقی در خصوص مسابقات آنلاین تایچی عنوان کرد: همیشه برگزاری و حضور در مسابقات سختی‌های خاص خودش را برای تمامی ورزشکاران دارد به همین دلیل با توجه به اینکه تمامی رشته‌های ورزشی در ایران و جهان فعلأ لغو شده ایده جالبی را شکل دادیم و توانستیم برای نخستین بار به واسطه این مسئله، مسابقات را به شکل آنلاین برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افراد در چهار رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات آنلاین تای‌چی شرکت می‌کنند و این حرکات آنها مورد بازبینی داوران رسمی فدراسیون قرار می‌گیرد و براساس آن نیز به افراد نمره و پس از آن جایزه تعلق خواهد گرفت. این مسابقات اولین رویدادی در جهان محسوب می‌شود که به صورت آنلاین شکل گرفته و ان‌شاءالله سایر کشور‌ها هم از این موضوع الگوبرداری کنند.

بیشتر بخوانید: مسابقات قهرمانى آنلاین تایچى؛ این بار در خانه قهرمان شوید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تایچی امیر صدیقی تایچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین وفایی بعد از باخت مقابل جاد ترامپ در یک هشتم قهرمانی جهان، از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل به شدت انتقاد کرد. سالن کروسبیل در شهر شفیلد انگلستان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسابقات است که اکثر اسنوکربازهای اروپایی خاطرات بسیاری در آن دارند. سال‌هاست که این سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و علاقه‌مندان برای حضور در این سالن اشتیاق زیادی دارند.

وفایی در خصوص محل تمرین این سالن گفته بود: اتاق تمرین شبیه به گاراژ است و بوی بد، تمام وقت در اطراف آن حس می‌شود. اگر از من بپرسید که سال آینده به اینجا می‌آیم یا خبر قطعا جوابم منفی خواهد بود. به کشورهای دیگر مثل چین و عربستان نگاه کنید که چطور مسابقه برگزار می‌کنند و با کروسبیل مقایسه کنید. اگر مسابقات جهانی به عربستان برود برای من بهتر و نزدیک‌تر است.

البته حسین تنها شخصی نیست که از این سالن انتقاد کرده است و رونی اُسالیوان، برترین اسطوره اسنوکر جهان نیز در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران در خصوص تغییر سالن میزبانی، گفته است که اتفاق بدی نیست و موافق است که این میزبانی در نقاط مختلف جهان انجام شود.

جیمی وایت از چهره‌های مطرح اسنوکر دنیا به خاطر شیوه بازی‌ تهاجمی، معروف به گردباد است. او 6 دوره به فینال مسابقات جهانی راه یافت اما در کسب قهرمانی ناکام بود با این حال به خاطر محبوبیت فراوانش به او «قهرمان مردم» گفته می‌شود. وی پس از انتقادهای وفایی از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل، در استودیو یورو اسپورت گفت: اگر وفایی برنده بازی با ترامپ می‌شد، باز این حرف‌ها را می‌زد؟؟ به نظرم او به جز حذف شدن، هیچ کاری نکرده است.

وی با اشاره به حواشی حسین با سالیوان در قهرمانی جهان سال گذشته عنوان کرد: او سال گذشته در بازی با سالیوان حرف های نادرست زیادی زد. حسین در این مرحله و این سالن حذف می‌شود و این برخوردها احمقانه‌ است. قطعا او از اینکارها پشیمان خواهد شد.

آلن مک مانوس از پیشکسوتان دنیای اسنوکر در ادامه صحبت‌های جیمی وایت گفت: اینجا همه چیز بوی بدی ندارد و همه چیز در اینجا اشتباه نیست و به نظرم نظر حسین درست نیست.

کد خبر 846715 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!