Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در یک اقدام مشترک بین استانداری خراسان جنوبی، مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد، تصمیم بر این شد با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های هم استانی‌ها، ساماندهی کمک‌ها و جزیره‌ای عمل نکردن، کمیته امداد و بهزیستی برای کمک به اقشار کم‌درآمد و تامین اقلام بهداشتی و مجمع خیرین نیز درخصوص تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها و کادر درمانی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این کمک‌ها در حوزه سلامت شامل تجهیزات پزشکی از قبیل دستگاه‌های تنفسی، دستگاه‌های اکسیژن ساز، دستگاه ضد عفونی کننده سطوح، دستگاه ایزوله فشار منفی و سرنگ پمپ خواهد بود.

وی بیان کرد: این قبیل تجهیزات اکنون بیشتر برای ریشه کن کردن بیماری کرونا نیاز است و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این حوزه هزینه خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان ‌جنوبی گفت: از مردم درخواست داریم همانطور که تاکنون برای ارتقای حوزه سلامت استان کمک کرده‌اند در حال حاضر نیز ما را یاری کنند چراکه حوزه سلامت حوزه سنگینی است و اکثر دستگاه‌ها بالای ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده با محوریت مجمع خیرین سلامت خواهد بود اظهار داشت: همچنین کمک‌های کمیته امداد با محوریت مراکز نیکوکاری و بهزیستی با محوریت موسسه‌های خیریه در استان جمع ‌آوری خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: تاکنون بسته‌ها و اقلام بهداشتی با کمک نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و سازمان‌های مردم نهاد در استان تهیه شده و در اختیار بیماران سرطانی، هموفیلی و صعب‌العلاج قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین اقلام بهداشتی در اختیار اقشار کم درآمد قرار گرفته و مقدار زیادی مواد ضد عفونی کننده بین بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شده است.

وی افزود: برای تامین تجهیزات مرتبط با بیماری کرونا در مراکز درمانی استان ۱۲ میلیارد تومان نیاز است که همکاری و مشارکت مردم و خیران را می‌طلبد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی گفت: این مجمع از بدو تاسیس تاکنون اقدامات گسترده‌ای را در حوزه توسعه زیرساخت‌های سلامت با مشارکت خیرین در استان انجام داده است.

وی بیان کرد: بیش از ۵۰ مرکز خدمات جامع سلامت، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و از همه مهمتر احداث بیمارستان ایران مهر برای بیماران سرطانی و تامین تجهیزات برای بیمارستان‌های استان از جمله این اقدامات است.

حسینی اظهار داشت: در شرایط کنونی با شیوع بیماری کرونا تصمیم و تلاش ما نیز بر این است تا توان خود را برای تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز بگذاریم و تحقق این هدف مهم جز با همت همه مردم، خیران و نیک اندیشان امکان‌پذیر نیست.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی بهداشت و سلامت ویروس کرونا استانداری خراسان جنوبی خراسان جنوبی بهداشت و سلامت مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی کمیته امداد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در طرح زندگی با آیه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: تاکنون ۷۰ هزار و ۸۰۶ نفر از خراسان جنوبی برای شرکت در طرح «زندگی با آیه ها» پیامک ارسال کرده اند.

حجت الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه از این تعداد ۴۶ هزار نفر در این طرح شرکت کردند، افزود: شش درصد جمعیت استان در این مدت در طرح شرکت کرده اند.

به گفته وی طرح «مسطورا» با هدف تبدیل کردن آیه‌های قرآن به گفتمان رایج بین مردم طراحی شده است.

حجت الاسلام سالاری مکی افزود: در طرح زندگی با آیه‌ها به دنبال این هستیم که در طول سه سال مردم بتوانند ۱۵۰ آیه قرآن را حفظ کنند به این صورت که در سال جاری ۵۰ آیه در بین عموم مردم حفظ شود که ۳۰ آیه در ماه رمضان مورد تمرکز قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام سالاری مکی افزود: متن کار و محتوا در طرح «زندگی با آیه ها» بر اساس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی نوشته شده است که امیدواریم مبلغان ما نیز در این راستا فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برادران اهل سنت ما نیز در این طرح همکاری و ورود دارند، گفت: می‌خواهیم این فراز‌های قرآن، تنها، حفظ نشود بلکه، چون ضرب المثل تبدیل به گفتمان در بین مردم قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سوالات هر روز این طرح از طریق صدا و سیما، رسانه‌های مختلف، مبلغان انعکاس پیدا می‌کند، افزود: در خراسان جنوبی علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند عدد ۵ را به شماره ۳۰۰۰۱۹۳۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • قدردانی علمای اهل سنت خراسان جنوبی از حمله موشکی سپاه
  • خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در طرح زندگی با آیه‌ها
  • ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شد
  • ایجاد ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی