Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو بین المللی فرانسه اعلام کرد اظهارات کارشناسان پزشکی فرانسه درباره آزمایش واکسن ادعایی کرونا بر روی آفریقایی‌ها با انتقادات شدید مواجه شده است.

این در حالی است که مقامات فرانسوی از جان‌باختن ۸۳۳ مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند. بر اساس آخرین آمار مجموع تلفات ناشی از ویروس کرونا در فرانسه به ۸ هزار و ۹۱۱ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی مدت زمان مشابه، ۵ هزار و ۱۷۱ نفر فرانسوی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند تا مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از مرز  ۹۸ هزار نفر عبور کند. بیش از ۷ هزار نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. 

به گفته مقامات بهداشتی فرانسه تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور توانسته‌اند سلامتی خود را مجددا بدست بیاورند.

شهروندان فرانسوی در ادامه سیاست‌های سختگیرانه برای مهار شیوع ویروس کرونا، در صورت تصمیم برای خروج از خانه‌های خود باید فرمی را پر و علت خروج خود از منازل را اعلام کنند. در صورت غیرموجه بودن خروج از منازل، این افراد مشمول جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در فرانسه اتحادیه اروپا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های دبی از سرگرفته شد

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته (۲۹ فروردین) سازمان هواپیمایی از محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه خبر داد و اعلام کرد «با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پرواز‌های فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.»

ترافیک هوایی دبی از سر گرفته می‌شود

برهمین اساس، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR) در گفتگو با خبرگزاری تاس (TASS news) گفت: ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود

وی در ادامه تاکید کرد: تعدادی از پرواز‌ها آغاز به کار شده است پرواز‌ها شروع شد؛ اما معتقدم که تا عصر تردد تمام پرواز‌ها بازیابی خواهد شد.

انتظار ۲۵۰۰ توریست روسی برای خروج از امارات

بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارش‌های شدید دچار سیل و آبگرفتگی شد که به دنبال این بارندگی‌های شدید این کشور، فرودگاه دبی امکان پذیریش هیچ‌گونه پروازی را به علت سیل در فرودگاه خود نداشت؛ که در پی آن بسیاری از پرواز‌های این فرودگاه لغو و یا با تأخیر مواجه شد.

بر اساس گفته مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR)، حدود ۲۵۰۰ روس در انتظار خروج پرواز‌های خود به امارات هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد