Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@15:45:48 GMT

جداره‌سازی مسجد جامع سمنان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۰۹۴

جداره‌سازی مسجد جامع سمنان

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه جداره‌سازی ضلع غربی مسجد جامع این شهر خبر داد.

سعید پرسا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازپیرایی دیوار باغ مسجد جامع سمنان به طول ۵۰ متر از اوایل اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود که تاکنون نیمی از این طرح تکمیل شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، اجرای دیوار مشبک، با استفاده از الگوهای سنتی شهر سمنان جهت افزایش دید و بهبود منظرگاه باغ تاریخی مسجد جامع سمنان به عنوان یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین مساجد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان یادآور شد: شهردار سمنان در بازدید از باغ مسجد جامع، با تاکید بر اجرای طرح بازآفرینی این اثر تاریخی، خواستار همکاری نهادهای ذی‌ربط در بهبود فضاهای شهری و گردشگری شد.

کد خبر 417752

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهرداری سمنان مدیریت شهری پروژه هاي عمراني بازآفرینی شهری بافت تاریخی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر مجید صالحی عضو هیات علمی دانشگاه هنر اصفهان گفت: معماری تاریخی برگرفته از روحیه انسان‌ها در آن دوره بوده است که هم اکنون این روحیه و ذائقه تغییر کرده است.
وی میدان تاریخی امام را مربوط به دوره صفویان عنوان کرد و افزود: این میدان در سه رنگ آجری سفید و آبی با هدف همنشینی افلاک با خاک ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مجید صالحی گفت: میدان نقش جهان دارای سه بنای تاریخی منحصر به فرد است که مسجد شیخ لطف الله و مسجد و امام و بازار قیصریه به حالت فرو رفته برای دعوت هستند و عمارت عالی قاپو پیش آمده برای نشان دادن جلو فرمانداران بوده است.

دیگر خبرها

  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر
  • فیلمی از مسجد وکیل بازمانده‌ای از دوران زندیه