Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:53:07 GMT

ساخت و سازهای غیرمجاز در تربت‌حیدریه تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۱۳۰

ساخت و سازهای غیرمجاز در تربت‌حیدریه تخریب شد

محمدرضا یوسفی‌مقدم دوشنبه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی افراد سودجو که در ایام تعطیلات نوروزی اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی دولتی این نهاد واقع در محلات کوی صدف و رباط بالا کرده بودند شناسایی شدند و با اخذ دستور قضایی، ساخت و سازهای صورت گرفته تخریب و اراضی دولتی نیز رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شمار ساخت و سازهای تخریب شده را سه مورد و ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: گشت حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی، در همان مراحل ابتدایی ساخت به متصرفان اخطار کتبی داده بود که این افراد سودجو بدون توجه به هشدارها، اقدام به ادامه ساخت کرده بودند.

او با قدردانی از دادستان تربت‌حیدریه در برخورد قاطع با متصرفان اراضی دولتی، از شهروندان خواست قبل از هرگونه خرید زمین، از مالکیت فروشنده مطمئن شوند تا توسط کلاهبرداران مورد سواستفاده قرار نگیرند و دچار ضرر و زیان نشوند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها تربت حیدریه وزارت راه و شهرسازی تصرف اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت حیدریه وزارت راه و شهرسازی تصرف اراضی تربت حیدریه وزارت راه و شهرسازی تصرف اراضی ساخت و سازهای تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۵۶.۸ هکتار اراضی ملی و دولتی استان اصفهان با اجرای ۲۲ فقره حکم قطعی قضایی (قلع‌وقمع و خلع ید) در سال گذشته رفع تصرف شد.
سرهنگ امیرسعید باقری با اشاره به تشکیل هشت مورد پرونده قضایی (کیفری) در سال گذشته نیز افزود: در این مدت ۱۶۰ مورد اخطار به متصرفان اراضی ملی و دولتی استان اصفهان نیز صادر شده است.
وی ادامه داد: گشت زنی مستمر در حوزه استحفاظی به‌منظور پیشگیری تعرض به اراضی، جلوگیری از هر گونه اخلال، تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب، ایجاد مزاحمت در اراضی، برخورد قاطع و فوری با متعرضان و متصرفان اراضی دولتی و تهیه و تدوین طرح‌های موردنیاز به‌منظور تأمین حفاظت اراضی از جمله وظایف عوامل این یگان است.
وی با بیان اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع است، گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده و هم استانی‌ها می‌توانند تمامی اخبار، اطلاعات و گزارش‌ها خود را پیرامون موضوع زمین خواری اطلاع‌رسانی کنند..

دیگر خبرها

  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد