Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@22:36:16 GMT

زندان مجازات خواستگار خشن

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۱۳۹

زندان مجازات خواستگار خشن

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، این زن جوان که با اطلاع از صدور حکم خفیف برای متهم ابراز تعجب کرده بود گفت: من 15 سال قبل  با مرد میانسالی که ۱۲ سال از خودم بزرگتر بود ازدواج کردم.  اما این زندگی ۶ ماه بیشتر طول نکشید و به خاطر اخلاق بد همسرم  از او جدا شدم. به خانه پدری ام آمدم و ۱۲ سال آنجا زندگی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت به عنوان منشی کار می کردم و خرج خودم را تأمین می کردم اما بعد از مدتی توانستم خانه ای برای خودم بگیرم.

مریم گفت: دی سال ۹۴ به خانه برادرم رفته بودم که زمان برگشت،  مرد جوانی مرا به عنوان مسافر سوار کرد. در راه  سر صحبت را باز کرد و از علاقه اش به من گفت. فهمیدم مسافرکش نیست بلکه از مدتی قبل مرا زیر نظر داشته است. او درنهایت شماره تلفن همراهش را به من داد و گفت قصد ازدواج دارد. مدتی با سیروس  در ارتباط بودم اما بعد از مدتی  متوجه شدم تصمیمش ازدواج نیست و به پول و درآمد من چشم دارد به همین خاطر رابطه ام را قطع کردم، اما سیروس همچنان خواهان این رابطه بود . گه گاهی او را می دیدم  تا اینکه برای عروسی خواهرم مجبور شدم از او مقداری پول قرض بگیرم  و به او گفتم که این پول را پس می دهم . اما ای کاش زنگ نزده بودم از همان موقع تهدیدات  سیروس شروع شد. می گفت اگر با من نباشی ماجرا را به برادرت می گویم. درگیری ها و تهدیدها ادامه داشت تا اینکه یک هفته بعد دوست سیروس با من تماس گرفت و گفت او می خواهد خودکشی کند. بعد  راضی ام کرد تا به دیدار سیروس  بروم، وقتی سوار خودرواش شدم مرا به بیابان های اطراف آزادگان برد. ترسیده بودم با فریاد های من خودرو را نگه داشت می خواستم فرار کنم که اسپری به صورتم پاشید. با این حال شروع به دویدن کردم از دور مردی را دیدم و کمک خواستم اما سیروس  از پشت مرا گرفت و با چاقو زد  آن قدر که بیهوش شدم و او هم سوار خودرواش شد و از محل فرار کرد.

مریم ادامه داد: مرا به بیمارستان بردند مدتی در آنجا بستری بودم. یک کلیه ام را از دست دادم بخشی از صورتم فلج شده و آسیب شدیدی دیده ام که تا آخر عمر با من است. او می خواست مرا بکشد. اگر آن روز آن کارگر افغانستانی من را نمی دید و به کمکم نمی آمد الان زنده نبودم. با شکایت من سه ماه بعد سیروس بازداشت شد. در مدتی که فراری بود  خانواده اش چندین بار به سراغم آمدند تا رضایت بگیرند اما رضایت ندادم. دادسرای جنایی تهران برای سیروس اتهام آدم ربایی، شروع به قتل و ضرب و جرح گرفت. اما دادگاه کیفری تمام اتهامات را رد کرد و تنها به خاطر ضرب و جرح او را به ۵ سال حبس و پرداخت دیه محکوم کرد. در حالی که مجازات آدم ربایی و  شروع به قتل به ترتیب ۱۵ و ۱۰ سال حبس است . من چندین بار به این حکم اعتراض کردم اما بی فایده بود. الان پرونده ام برای اجرای حکم به دادسرا آمده است ولی من باز هم به حکم اعتراض زده ام.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آدم ربایی درآمد شماره تلفن قتل مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم یک روزنامه‌نگار

پریسا صالحی، روزنامه‌نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا خبر داد برای اجرا حکم زندان احضار شده است. او نوشت: «طبق ابلاغیه‌ای که دیروز به دستم رسید طی پنج روز آینده برای اجرای حکم باید خودم را به شعبه ۷ اجرای احکام کرج معرفی کنم.»

وی توضیح داده است: حکم اولیه من یک سال حبس، دوسال تبعید، دوسال ممنوع‌الخروجی و دو سال ممنوعیت عضویت در شبکه‌های اجتماعی بود که در دادگاه تجدیدنظر میزان حبس به پنج ماه کاهش پیدا کرد اما بقیه موارد همچنان پابرجاست.

خانم صالحی نوشته است حکم تجدیدنظر هرگز به دست من نرسیده و طبعا بدون حکم تجدیدنظر عملا امکان درخواست اعاده دادرسی نداشت.

منبع: باشگاه روزنامه‌نگاران ایران

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگذشت یک روزنامه نگار در تعطیلات نوروزی تایید محکومیت زندان مسعود کاظمی روزنامه نگار

دیگر خبرها

  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار