Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@03:17:16 GMT

دستگیری اعضای یک باند با ۲۰ فقره سرقت در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۱۵۸

دستگیری اعضای یک باند با ۲۰ فقره سرقت در اهواز

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محسن دالوند دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و خودرو در برخی از نقاط شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۳۳ اهواز با کار اطلاعاتی و حین گشت زنی های نامحسوس و هدفمند با مشاهده رفتار مشکوک سرنشینان یک خودرو سواری پراید و با توجه به سرقتی بودن خودرو مورد نظر بعد از استعلام پلاک خودرو، در جهت متوقف و دستگیر نمودن متهمان وارد عمل شده که بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز هر سه متهم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اهواز گفت: پس از تحقیقات پلیسی به عمل آمده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت منزل و مغازه همچنین پنج فقره سرقت گوشی تلفن همراه به روش زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر سه دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی،اموال سرقتی زیادی از قبیل تلویزیون های ال ای دی، لوازم برقی منزل، قطعات مربوط به خودرو وتجهیزات فنی و برقی مربوط به حرفه های گوناگون نیز کشف شد.

سرهنگ دالوند بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند و فراخوان برای تحویل اموال سرقتی به مالباختگان ارسال شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت اهواز باند سرقت دستگیری کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان