Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:37:29 GMT

۱۰ واحد صنفی گران‌فروش در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۱۶۰

۱۰ واحد صنفی گران‌فروش در کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از نصب پلاکارد و پلمب ۱۰ واحد صنفی میوه فروشی در این استان به دلیل گرانفروشی خبر داد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، براتعلی صالحی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشدید اقدامات با نصب پلاکارد و پلمب به مدت طولانی مدت بر سر درب چند صنف میوه فروشی توسط دادستانی و تعزیرات حکومتی استان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازرسی‌ها انجام شده و تشدید نظارت بیشتر بازار عنوان کرد: بدون شک در آینده با کسانی که مرتکب تخلف گرانفروشی،کم فروشی، احتکار و سایرتخلفات صنفی شوند برخورد قاطع می‌شود.

ناتوانی در کنترل بازار محدود کهگیلویه و بویراحمد؛ داد مردم از گرانی و چند نرخی درآمدانتقاد معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دو نرخی بودن برخی اجناس در بازارتأثیرات ویروس کرونا بر بازار آشفته خراسان شمالی؛ آیا وعده‌های اقتصادی دولت محقق می‌شود؟

صالحی همکاری رئیس کل دادگستری، استاندار، دادستان مرکز استان، معاونت اقتصادی استاندار، سازمان صمت و اتاق اصناف، یگان امداد نیروی انتطامی را قابل تقدیر دانست و افزود: گرانفروشی در کنار قاچاق کالا و بهداشت بیشترین تخلفات پروندهای تعزیرات حکومتی استان را تشکیل می‌دهند.

وی یادآور شد: گرانفروشی از جمله مهمترین معضلات بازار به شمار می‌رود و روزانه ده‌ها مورد شکایت مردمی در رابطه با گرانفروشی اقلام مختلف در کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌شود.

صالحی با اشاره به نصب پلاکارد بر سر درب واحدهای صنفی متخلف اظهار داشت: بر اساس قانون نظام صنفی برای اصنافی که دچار تکرار تخلف از قبیل گرانفروشی می‌شوند، تعطیل 6 ماه محل کسب و نصب پلاکارد بر سر در واحدهای صنفی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی ضروری که از طرح مقابله با کرونا اجازه فعالیت داده شده، اگر  بخواهند از این موقعیت گرانفروشی کنند بدون هیچ ملاحضه‌ای، برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/542/ح

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نصب پلاکارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید طیران صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد خبر داد و اظهار کرد: در بازدید عصرگاهی از تعدادی از واحدهای صنفی سطح شهر آبسرد، تخلف عرضه داروی مخدر و دخالت در امر پزشکی از سوی یک واحد عطاری، برای ناظرین بهداشت و درمان شهرستان کشف و بر اساس قوانین و مقررات پزشکی این واحد صنفی تعطیل و پرونده آن به مراجع قضائی ارسال خواهد شد.

معاون درمان شبکه بهداشت دماوند گفت: پیرو مراجعات، اظهار نگرانی و شکایات خانواده‌ها نسبت به دخالت تعداد معدودی از عطاری‌ها به عرضه و تجویز داروهای مخدر و دخالت در امور تخصصی طبابت و به علت خطرات جبران ناپذیری که این گونه تخلفات برای سلامت جوانان، بیماران و مردم خواهد داشت، تعطیلی این عطاری‌ها کمترین برخورد با آنها خواهد بود.

توکلی، معاون غذا و داروی شبکه بهداشت دماوند نیز با تاکید بر اینکه محل عرضه هر نوع دارو اعم از گیاهی، طبیعی، بیولوژیک و شیمیایی داروخانه‌ها هستند، گفت: عطاری‌ها اجازه فروش و عرضه هیچ گونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند و صرفاً می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیر سمی را عرضه کنند.

وی افزود: دخالت در امور درمان بیماران نیز منوط به داشتن تخصص و اخذ مجوز فعالیت می‌باشد.‌

وی به مردم شریف توصیه کردند، داروهای مورد نیاز خود را صرفاً از داروخانه‌ها و با مشاوره از پزشک یا دکتر داروساز تهیه نمایند و تاکید می‌شود از خرید هرگونه اقلام دارویی از عطاری‌ها جداً خودداری گردد

کد خبر 6088389

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد