Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ دفتر تسنیم در آذربایجان غربی در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در بسته خبری پیش‌رو بخشی از اخبار گوشه و کنار استان آذربایجان غربی گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص 104 هزار عدد ماسک به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 104 هزار عدد ماسک سه‌لایه و N95 از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به دانشگاه علوم پزشکی استان اختصاص یافته است.

وی افزود: محموله نخست ماسک‌های اهدایی این وزارتخانه شامل 43 هزار عدد ماسک هم‌اکنون به استان رسیده که به صورت رایگان تحویل دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد.

95 هزار شرکت کننده در رزمایش دفاع بیولوژیک حضور داشتند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: در روزهای گذشته عموم بسیجیان و مردم در سطح شهرها و روستاها با بهره‌گیری از 6 هزار و 559 دستگاه خودرو و تراکتور نسبت به ضدعفونی معابر اقدام کردند.

وی گفت: میزان مایع استفاده شده در این زمینه بیش از 7 میلیون لیتر بوده است.

همسران کارکنان لشکر 84 خرم‌آباد در میدان مبارزه با کرونا؛ تکاپو برای تولید ماسک نیازمندان+تصاویرتفاهم‌نامه وزارت بهداشت با یک شرکت دانش‌بنیان برای خرید 12 میلیون ماسکخط تولید ماسک صنعتی سه لایه به‌زودی در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

شهسواری افزود: ما برای رزمایش دفاع بیولوژیک برنامه ریزی برای مشارکت 70 هزار نفری داشتیم اما بر اساس آمار اعلام شده، تعداد شرکت کنندگان بیش از 95 هزار نفر هستند.

راه اندازی 17 پایگاه کنترل کرونا در شمال غرب کشور

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: 220 هزار نفر در 17 پایگاه پایش و 60 ایستگاه پایش ارتش تاکنون پایش شده‌اند که از این تعداد 162 نفر علایم مثبت کرونا داشتند که به بیمارستان‌های مرجع ارجاع داده‌ایم.

پویش همدلی در آذربایجان غربی شروع به کار کرد

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی گفت: برای تهیه 100 هزار بسته معیشتی 2 میلیون ریالی  برای 3 ماه متوالی افراد نیازمند پویـش همـدلی را در استان آغاز می‌کنیم.

وی گفت: در این پویش خیرین، بخش دولتی و نهادهای حمایتی در حمایت از افراد بی بضاعتی که به خاطر شیوع کرونا دچار ضرر شده‌اند و تحت حمایت نهادهای حمایتی نیز نیستند پای کار می‌آیند.

شهریاری بیان کرد: کارمندان دولت می‌توانند کمک‌های مالی خود را با هماهنگی مدیران مربوطه به پویش همدلی اهدا کنند.

اعزام 155 دستگاه ناوگان باری آذربایجان غربی به بنادر جنوبی جهت حمل کالاهای اساسی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از یکم فروردین ماه تاکنون تعداد 155 دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و بندر عباس اعزام شده است.

ارسلان شکری ادامه داد: این تعداد ناوگان در امر تخلیه کالاهای اساسی از این بنادر و انتقال کالاهای مورد نیاز مردم به استان و سایر نقاط کشور مشارکت کرده اند و علی رغم تعطیلات نوروزی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، با تدابیر سازمان راهداری و تلاش جهادی فعالان حمل و نقل جاده‌ای، تاکنون هیچ گونه وقفه‌ای در انتقال کالاهای اساسی از مبدا بندر امام به سایر نقاط کشور اتفاق نیفتاده و کالاهای مورد نیاز به موقع در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی افزود: تعداد 1028 فقره بارنامه حمل کالای اساسی در استان صادر که براین اساس نزدیک به 23 هزار تن انواع کالای اساسی شامل شکر خام، نهاده های دامی و گندم به استان ارسال شده است.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی کالاهای اساسی هزار عدد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی با شرکت در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای آذربایجان غربی به تشریح تمهیدات در نظر گرفته برای برگزاری کنکور سراسری در استان پرداخت و گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی،  برگزار می‌شود.

سجاد چهرگانی با  بیان اینکه در این آزمون سراسری شصت درصد از شرکت کنندگان از خانم ها هستند افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پرن دارند.

وی گفت: داوطلبانی که تمایل دارند به صورت دانشجو معلم پذیرفته شوند، می‌توانند در این مرحله از کنکور شرکت کنند.

چهرگانی با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری، تصریح کرد: مرحله اول کنکور سراسری در ۱۶ شهرستان استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود و تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از آزمون اندیشیده شده است.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی در ادامه عنوان کرد: آغاز فرآیند کنکور سراسری ساعت ۸ صبح است و به داوطلبان توصیه می‌شود که نیم ساعت قبل از آغاز فرایند کنکور در محل حضور داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت