Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بابک آرا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا  با بیان اینکه مشارکت خیرین در تامین اقلام بهداشتی و مایحتاج ضروری مسئولانه و قابل توجه است اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و اهمیت پیشگیری و مقابله با آن برخی از افراد نیکوکار به صورت خودجوش اقدام به تهیه و توزیع ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده در بین مردم می کنند که این اقدام خیرخواهانه قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش ریالی این ماسک ها را ۱۵ میلیون تومان بیان کرد و افزود: در کنار برخی سودجویان در این شرایط بحرانی که به دنبال منافع خود هستند، افراد بسیاری نیز احساس مسوولیت کرده و اقلام بهداشتی توزیع می‌کنند.

بخشدار بربرود غربی تصریح کرد: این خیر نیکوکار پیش از این نیز در روستای پیر دزگاه  اقدام به احداث خانه مادر نمود که متاسفانه مورد حمایت مسوولان قرار نگرفت.

بابک آرا همچنین از توزیع ۵۰ بسته اقلام بهداشتی بین نیازمندان این بخش خبر داد و افزود: همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، با همت کمیته خیرین سلامت بخش بربرودغربی و همکاری نیروهای بسیج حوزه انصارالمهدی(عج) سپاه ناحیه شهرستان اقلام بهداشتی ضروری موردنیاز در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از جمله ماسک و  مواد ضدعفونی کننده تهیه و میان خانوارهای هدف روستاهای تابعه این منطقه توزیع شد.

الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ماسک ویروس خیر بربرود بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحا مواد غذایی فاسد در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس مرکز بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آباده گفت: بازرسان بهداشت محیط و کارشناسان شبکه بهداشت مراکز شهری و روستایی این شهرستان ، بیش از چهار تن مواد غذایی، اقلام خوراکی فاسد و لوازم آرایشی، بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز  را از مراکز جمع آوری و در سایت دفن زباله معدوم کردند.
کرم نژاد افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه مواد غذایی تاریخ گذشته یا غیر مجاز، موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند تا با متخلفان برخورد شود.
پژمان حیدری مسئول واحد بهداشت محیط همچنین بیان کرد: کارشناسان بهداشت محیط به صورت شبانه روزی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و  صنوف عرضه کننده مواد بهداشتی و آرایشی نظارت دارند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت