Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: استعفای انصاری‌فرد مربوط به هیئت مدیره باشگاه بود، جلساتی در هیئت مدیره برگزار می‌کردند و مدیرعامل را دعوت نمی‌کردند، مگر می‌شود یک باشگاه بدون دستور مدیرعامل تصمیمی را بگیرد؟ تاریخ انتشار: 08:31 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۴۴۳

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص استعفای محمد حسن انصاری‌فرد و شرایط پرسپولیس اظهار داشت: استعفای محمدحسن انصاری‌فرد مربوط به هیئت مدیره باشگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلساتی در هیئت مدیره برگزار می‌کردند اما از حضور مدیرعامل خبری نبود. در یک کلام، ناهماهنگی بسیاری وجود داشت و بدون حضور مدیرعامل تصمیماتی گرفته می‌شد که اصلا به نظرم حرفه‌ای نبود. مگر می‌شود یک باشگاه بدون حضور مدیرعامل در جلسات تصمیمی را بگیرد؟ این اتفاقات باعث استعفای انصاری‌فرد از پرسپولیس شد.

وی ادامه داد: حتی انصاری‌فرد درخواست جلساتی در وزارت ورزش داشت، اما به این درخواست‌ها توجهی نمی‌شد و زمانی به برادرم نمی‌دادند تا بتواند واقعیت‌ها را بیان کند. قطعا وزارت ورزش می‌توانست به این موضوعات ورود کند و برای مشکلات راهکاری بسازد که این اتفاق رخ نداد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در خصوص تغییرات زیاد در بدنه مدیریتی این باشگاه تصریح کرد: این مسائل در باشگاه مفید نیست. اینکه فقط به اسم هیئت مدیره جلسه بگذارند و خروجی خاصی نداشته باشند، به هیچ عنوان به درد باشگاه بزرگی چون پرسپولیس نمی‌خورد. پرسپولیس به هیئت مدیره و مدیرانی نیاز دارد که کار‌های بزرگ اقتصادی کنند و تیم را از این بحران مالی نجات بدهند. تیم باید از لحاظ ساختاری درست شود نه اینکه هر سال یک مدیرعامل به باشگاه بیاید.

انصاری‌فرد در خصوص اینکه پرسپولیس در ۳ قهرمانی اخیر خود ۳ مدیرعامل مختلف داشته گفت: قهرمانی‌های پرسپولیس ربطی به مدیریت ندارد. این بحث کاملا فنی است. بازیکنان سال‌ها است که کنار یکدیگر بازی می‌کنند و مربی بزرگی چون برانکو ایوانکوویچ بالای سر بچه‌ها بود. در حال حاضر هم یحیی گل‌محمدی از لحاظ فنی توان این را دارد تا تیم را قهرمان کند.

وی در خصوص حضور نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال هم اظهار داشت: امیدوارم با حضور نبی اتفاق‌های خوبی در فوتبال کشور رخ بدهد و ما هم در زمینه باشگاهی و هم در زمینه ملی به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

بیشتر بخوانید: اعضای اقتصادی به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه می‌شوند؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس عباس انصاری فرد پرسپولیس هیئت مدیره انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد