Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@13:23:44 GMT

بوریس جانسون به بخش ICU منتقل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۲۹۷

بوریس جانسون به بخش ICU منتقل شد

نخست وزیر انگلیس که به کرونا مبتلا شده بود به آی سی یو منتقل شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, دومینیک راب وزیر خارجه نماینده او در اداره امور خواهد بود . 

خبرها درباره وضعیت سلامت نخست وزیر انگلیس ضد و نقیض است .

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوريس جانسون به بخش ICU منتقل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نخست وزیر لهستان: برای جنگ آماده شویم!

دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان می‌گوید که اروپا به «عصر پیش از آغاز جنگ» وارد شده است و امکان وقوع هر سناریویی وجود دارد.

به نقل از راشاتودی،تاسک در پاسخ به این پرسش که با توجه به اظهارات تنی چند از سیاستمداران غربی درباره حمله احتمالی روسیه به ناتو، آیا جنگ اجتناب‌ناپذیر است، گفت: بدون اغراق، هر سناریویی امکان‌پذیر است.

وی افزود: قصد ترساندن هیچ‌کس را ندارم، اما جنگ دیگر به اصطلاح «برای قدیم‌ها» نیست. جنگ حقیقت دارد و در واقع بیش از دو سال پیش شروع شده است.

نخست وزیر لهستان اضافه کرد: درک می‌کنم که این حرف‌ها به نظر مخرب و غم‌انگیر به نظر می‌رسد به ویژه برای نسل جوان، اما باید از لحاظ ذهنی خودمان را برای ورود به عصری نو مهیا کنیم. ما در شرایط پیش از شروع جنگ به سر می‌بریم و اغراقی هم در کار نیست.

وی در ادامه گفت که غرب باید هر کاری که از دستش ساخته است برای تامین تجهیزات و مهمات برای کی‌یف انجام دهد، زیرا جهان در حال حاضر در بحرانی‌ترین شرایط از زمان پایان جنگ جهانی دوم به سر می‌برد.

تاسک افزود: دو سال آینده تعیین‌کننده خواهد بود و تکلیف همه چیز را روشن خواهد کرد. اگر اروپا برای اوکراین سلاح کافی فراهم نکند و کی‌یف شکست بخورد، آنگاه هیچ‌کس در اروپا در امنیت نخواهد بود.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه گفته است: دست‌نشانده‎‌های آمریکا در غرب اروپا هیچ دلیلی برای ترسیدن ندارند و صحبت و از حمله روسیه به لهستان، جمهوری چک یا کشور‌های بالتیک، پروپاگاندای دولت‌ها است تا از مردم‌شان پول بیشتری بگیرند و هزینه و سنگینی این بار را روی دوش آنها بیندازند.

منبع: مهر

tags # اخبار جهان سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! چرا نئاندرتال‌ها منقرض شدند و ما ماندیم؟ (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی مردان؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • هشدار نخست وزیر لهستان: برای جنگ آماده شویم!
  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • «محمد مصطفی» نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • لتونی: ناتو آماده اعزام نیرو به اوکراین نیست
  • (ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین