Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@04:43:53 GMT

روایت کارگردانِ پایتخت از سکانس جنجالی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۳۸۸

‍‍‍‍‍‍

تعداد بازدید : 12 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، پایتخت 6 ، سریال پایتخت سرگرمی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پایتخت 6 سریال پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 17 فیلم شهر هرت به کارگردانی کریم امینی و نویسندگان مهدی محمدنژادیان و پدرام کریمی محصول سال 1401 است.فیلم داستان پرویز و پرستو را روایت می‌کند که خرج خود را از راه سرکیسه کردن خانواده‌های پولدار درمی‌آورند. پرویز با کرایه کردن یک ماشین نعش‌کش به خانه مرده‌های پولدار می‌رود و با دادن آدرس آن‌ها به خواهرش پرستو شرایط کلاهبرداری را مهیا می‌کند. پرستو به‌عنوان همسر دوم متوفی و با یک صیغه‌نامه جعلی وارد مراسم می‌شود و با معرفی کردن خود به عنوان همسر مبلغی حق‌السکوت دریافت می‌کند. پرستو که 44 ساله است و نامزدش در زندان به سر می‌برد تلاش می‌کند او را آزاد کند. اما در یکی از کلاهبرداری‌های مشترک‌شان با پرویز اسیر باند خطرناک و مافیاییِ «سالار» می‌شوند که به تازگی مقدار زیادی دلار اختلاس کرده است.پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی، بابک کریمی، اکبر رحمتی، شهین تسلیمی، بهناز پورفلاح، مهدی حاجی‌زاده، رضا نیلی، یاشار مؤمن‌زاده و شراره ارمغانی در این فیلم مقابل دوربین روزبه رایگا بازی کردند. محمد احمدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و مستانه مهاجر این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • سکانس‌هایی از فیلم کت چرمی
  • سکانس‌های ماندگار سینمایی در وصف عشق به میهن